کد خبر : 1579966 | 09 دی 1397 ساعت 13:53 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: اگر یونایتد بخواهد، سرمربی دائمی خواهم شد

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که اگر پیشنهاد دائمی شدن قرارداد او ارائه شود، قبول خواهد کرد.

سولسشر: اگر یونایتد بخواهد، سرمربی دائمی خواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق یونایتد تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. او به عنوان مربی موقت، جانشین مورینیو شده و در دو بازی اولش در لیگ به پیروزی رسید. حال در آستانه دیدار سوم با بورنموث، سولسشر تایید کرد که اگر یونایتد بخواهد، او به صورت دائمی، هدایت تیمشان را برعهده خواهد گرفت.

 

 

1367090

 

 

او گفت:" کار من در حال حاضر این است که تا پایان ماه می تیم را پیش ببرم، در واقع پایان ماه جوئن ولی ما در ماه جوئن بازی نخواهیم داشت بنابراین کار من این است که تاثیر حضور در منچستریونایتد را به بازیکنان القا کنم. البته که همیشه انگیزه بالایی دارم و به اد وودوارد و به مالکان باشگاه گفتم اینجا هستم که خوب کار کنم، اگر در ماه می آنها تصمیم بگیرند که مربی دیگری جای من بیاید، مشکلی نیست و اگر من را انتخاب کنند، مطمئنا قبول خواهم کرد."

 

اخیرا روی کین از رفتار بازیکنان یونایتد در تمرینات انتقاد کرده بود و مدعی شده بود که آنها جدی تمرین نمی‌کنند. حال سولسشر در پاسخ به او گفت:" مشخصا راجع به استثنائات صحبت شده، یونایتد استانداردهایی دارد و وظیفه بازیکنان این است که در خارج زمین و داخل زمین، مسئولیت داشته باشند. من نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم ولی ما هم استانداردها و خط قرمزهایی داریم."

 

دیدگاه‌ها