کد خبر : 1579993 | 09 دی 1397 ساعت 16:09 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

کاکا: با حرف های آنچلوتی از رئال رفتم

کاکا، ستاره برزیلی سابق فوتبال دوران 4 ساله نه چندان موفقی را در رئال پشت سر گذاشت.

کاکا: با حرف های آنچلوتی از رئال رفتم

به گزارش "ورزش سه"، کاکا سال 2009 با رقم 66 میلیون یورو از میلان به رئال مادرید پیوست و با این تیم یک قهرمانی لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا را تجربه کرد. او سال 2013 و با خروج مورینیو ترجیح داد به میلان برگردد.

 

 

1260735

 

 

کاکا در مورد دلیل جدایی اش از رئال گفت:« آنچلوتی تازه به رئال آمده بود و یک روز از من خواست تا به دفترش بروم. او به من گفت که پرز(رئیس رئال) درخواست کرده تا از فوتبالیست های جوان و جدیدی که به تیم پیوسته اند بیشتر استفاده شود. کارلتو به من گفت که قرار است در این فصل سیاست های جدیدی به کار گرفته شود و با من کاملا رک و صریح صحبت کرد. من هم در پاسخ گفتم که مربی، سال جام جهانی است و می خواهم در تیمی باشم که هر هفته به میدان بروم. پس از حرف های آنچلوتی، بهترین تصمیم را در جدایی دیدم.»

 

 

1106417

 

 

کاکا در مورد رونالدو گفت:« نمره او 10 از 10 است و همچنان در بهترین فرم به سر می برد. همه در رختکن می دانستیم که او یک فوق ستاره است و انگار متعلق به این سیاره نیست. رونالدو شخصیت مغروری دارد و گاهی به همین دلیل با او شوخی می کردیم. رابطه مان همیشه خوب و عالی بود. او همیشه و در هر شرایطی به من کمک می کرد. همه می دیدیم که او در تمرینات چقدر تلاش می کند و چه از خودگذشتگی ای برای فوتبالش داشت.»

 

دیدگاه‌ها