کد خبر : 1580018 | 09 دی 1397 ساعت 17:15 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ هواداران ناپولی به شعارهای نژادپرستانه (عکس)

هواداران تیم ناپولی در جریان بازی شنبه شب تیمشان، به شدت کالیدو کولیبالی را حمایت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، کولیبالی در جریان دیدار ناپولی مقابل اینتر، هدف حملات نژادپرستانه هواداران اینتر قرار گرفت و شعارهای زیادی علیه او مطرح شد. این اتفاق بازتاب زیادی در سری آ داشت و خیلی از بازیکنان و مربیان دیگر نیز اقدام هواداران اینتر را محکوم کردند.

هواداران ناپولی در جریان دیدار برابر بولونیا، به صورت یکپارچه، کالیدو کولیبالی، مدافع گران‌قیمت و مستحکم خودشان را حمایت کردند و پاسخ قاطعی به نژادپرستان در فوتبال ایتالیا دادند. آنها با بنرهای حمایتی و پلاکاردهایی که تصویر کولیبالی رویشان نقش بسته بود، در ورزشگاه سن پائولو حاضر شدند.

فوتبال ایتالیا مدت‌هاست که درگیر نژادپرستی است و اقدامات فدراسیون فوتبال این کشور برای مقابله با نژادپرستی تاثیری نداشته است. 

در همین راستا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، اینتر را به دلیل شعارهای نژادپرستانه هوادارانش علیه کولیبالی، مجازات و به دو بازی بدون حضور تماشاگر محکوم کرد.

ناپولی، تیم دوم جدول رده‌بندی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بولونیا را شکست دهد تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده یوونتوس باشد. در این دیدار، میلیک، دبل کرد و مرتنس هم گل سوم را به ثمر رساند.

 

 

1368078

 

 

1368077

 

 

 

 

دیدگاه‌ها