کد خبر : 1579341 | 06 دی 1397 ساعت 20:40 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت اینتر به دلیل شعارهای نژادپرستانه

باشگاه اینتر به دلیل توهین نژادپرستانه هوادارانش به کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی، برای دو بازی خانگی از حضور تماشاگران محروم شد.

محرومیت اینتر به دلیل شعارهای نژادپرستانه

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته موفق شد با نتیجه 1-0 ناپولی را شکست بدهد و به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کند اما این پیروزی تحت تاثیر شعارهای نژادپرستانه هواداران این تیم قرار گرفت. همین مسئله باعث شد تا هواداران اینتر از حضور در دو دیدار خانگی بعدی این تیم محروم شوند و همچنین طرفداران افراطی این تیم در جایگاه کوروا نورد هم که بیشتر شعارهای توهین آمیز و نژادپرستانه از سوی آنها داده شد، با یک جلسه محرومیت اضافی روبرو شدند.

به این ترتیب، هواداران اینتر در دو دیدار خانگی بعدی این تیم مقابل بنوونتو و ساسولو حضور نخواهند داشت و جایگاه کوروا نورد در دیدار مقابل بولونیا نیز بسته خواهد بود.

 

1367299

 

ضمن اینکه کالیدو کولیبالی که در دیدار دیشب با دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد نیز برای 2 جلسه از همراهی تیمش محروم است؛ یک دیدار به دلیل رسیدن به محدودیت دریافت 5 کارت زرد و دیدار دوم به دلیل دست زدن تمسخرآمیز برای پائولو ماتزولنی، داور دیدار دیشب.

لورنزو اینسینیه، ستاره ناپولی، هم که در دقایق پایانی به دلیل توهین به داور اخراج شد، با دو جلسه محرومیت و 10 هزار یورو جریمه مواجه شد.

دیدگاه‌ها