کد خبر : 1580152 | 10 دی 1397 ساعت 11:52 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم اسپانیایی تاتنهام، ژانویه به گالاتاسارای می‌رود؟

به نظر می‌رسد اخبار مربوط به جدایی فرناندو یورنته مهاجم تاتنهام از این تیم جدی شده چرا که رسانه‌های ترکیه گزارش دادند که مذاکرات او با باشگاه گالاتاسارای به مراحل نهایی رسیده است.

مهاجم اسپانیایی تاتنهام، ژانویه به گالاتاسارای می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ترکیه‌ای استار گزارش داد که فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی تاتنهام که چندی پیش از تمایل خود برای ترک این باشگاه خبر داده بود با باشگاه گالاتاسارای ترکیه به توافق رسیده و نمایندگان گالاتاسارای این هفته به لندن می‌روند تا برای جذب این مهاجم 33ساله نظر مثبت تاتنهام را جلب کنند. بنا بر این گزارش، گالاتاسارای قصد دارد یورنته را با پرداخت 1 میلیون یورو به تاتنهام به ترکیه منتقل کند.

 

1368213

 

قرارداد یورنته با تاتنهام تابستان آینده به پایان می‌رسد و اسپرز قصد دارد پیش از آن زمان با فروش یورنته با کسب مبلغی برای امضای رضایت‌نامه یورنته به بودجه باشگاه کمک کند چون در غیر اینصورت، یورنته در فصل تابستان بازیکن آزاد خواهد شد و بدون نیاز به اجازه تاتنهام به هر تیمی که مایل باشد منتقل خواهد شد. ولی باید دید تاتنهام در ماه ژانویه برای جایگزین کردن جای خالی یورنته مهره جدیدی به خدمت خواهد گرفت یا نه.

 

یورنته تابستان سال گذشته میلادی به تاتنهام پیوست اما در مدت حضور در این باشگاه از شرایط خود راضی نبوده است. در تاتنهام هری کین به مرد اول خط حمله مائوریسیو پوچتینو تبدیل شده و هر وقت هم که پوچتینو به یورنته اجازه داده وارد میدان شود او در گلزنی چندان موفق نبوده است. یورنته فصل گذشته برای تاتنهام 31 بار به میدان رفت ولی تنها موفق شد 5 گل برای این تیم به ثمر برساند.

 

 

دیدگاه‌ها