کد خبر : 1580158 | 10 دی 1397 ساعت 12:11 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: برای دفاع از صلاح سمت سوکراتیس رفتم

ویرژیل فن‌دایک فاش کرد که در جریان درگیری بازیکنان لیورپول و آرسنال در تونل ورزشگاه آنفیلد، با محوریت صلاح و سوکراتیس، مدافع آرسنال به صلاح چه گفته که او را خشمگین کرده است.

فن‌دایک: برای دفاع از صلاح سمت سوکراتیس رفتم

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه در جریان پیروزی 5-1 لیورپول بر آرسنال در ورزشگاه آنفیلد، بعد از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول در حالیکه بازیکنان در حال ترک زمین بودند محمد صلاح ستاره لیورپول و سوکراتیس مدافع آرسنال در آستانه ورود به تونل ورزشگاه با هم درگیر شدند، درگیری‌ای که با ورود فن‌دایک و دیگر بازیکنان به پایان رسید و به جاهای باریک کشیده نشد.

 

1368217

 

بازیکنان آرسنال از صلاح به این خاطر عصبانی بودند که معتقد بودند پنالتی‌ای که او بعد از مواجهه به سوکراتیس در محوطه جریمه گرفته، واقعا پنالتی نبوده و صلاح برای فریب دادن داور وانمود کرده است. در پایان نیمه در حالیکه صلاح از زمین بیرون می‌رفت سوکراتیس به سمت او رفته و به اعتراض تند به صلاح ادامه داد. درگیری لفظی بین دو بازیکن بالا گرفت تا جایی که بازیکنان دو تیم مجبور شدند صلاح و سوکراتیس را از هم جدا کنند. ویرژیل فن‌دایک که برای بالا نگرفتن درگیری اولین نفری بود که خود را بین صلاح و سوکراتیس قرار داد، حالا فاش کرد که علت شروع درگیری چه بوده و بین آن دو بازیکن چه گذشته است.

 

1368218

 

فن‌دایک در این باره گفت:" من دیدم که سوکراتیس به سمت صلاح رفت و به او می‌گفت که شبیه‌سازی کرده و شیرجه زده است. سوکراتیس حالت تهاجمی داشت و کم مانده بود با صلاح فیزیکی درگیر شود. من فقط سراغ آنها رفتم که بگویم صلاح شبیه‌سازی نکرده".

 

فن‌دایک در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" بعد همه اطراف ما را گرفتند و طوری به نظر رسید که انگار داریم دعوا می‌کنیم. کسانی که صحنه را می‌دیدند فکر کرده بودند واقعا دعوا شده درحالیکه هیچ دعوایی در کار نبود. من فقط می‌خواستم با سوکراتیس حرف بزنم. از این اتفاق‌ها در فوتبال می‌افتد. بعد هم که برگشتیم و بازی را ادامه دادیم. من از هم‌تیمی‌هایم دفاع می‌کنم و این خیلی طبیعی است. هر بازیکنی باید اینطور واکنش نشان بدهد".

 

دیدگاه‌ها