کد خبر : 1580160 | 10 دی 1397 ساعت 11:32 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

تورام: سری آ باید برای مدتی تعلیق شود

لیلین تورام، مدافع سابق یوونتوس و پارما معتقد است که رقابت های سری آ به خاطر موضوع نژادپرستی باید تعلیق شود.

تورام: سری آ باید برای مدتی تعلیق شود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار اینتر – ناپولی، هواداران نراتزوری شروع به سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه کالیدو کولیبالی ،مدافع ناپولی کردند که این موضوع حواشی بسیاری را در پی داشت. بسیاری معتقدند که بازی باید متوقف می‌شد و بسیاری نیز بر این باورند که رقابت های سری آ باید مدتی تعلیق شود، مثل لیلین تورام، مدافع سابق یوونتوس و تیم ملی فرانسه.

 

 

1367651

 

 

او در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت گفت:" وقتی من در ایتالیا بازی می‌کردم، این اتفاقات رخ می‌داد. پس از 12 سال، متاسفانه اوضاع تغییری نکرده است. می‌دانید این یعنی چه؟ اینکه کارهایی که باید انجام نشده و نژادپرستی هنوز اولویت برای مردم نیست. نه برای سیاستمداران نه برای باشگاه ها که روی همه نوع موضوعی تمرکز کرده اند به جز این رفتار غیرقابل قبول. نمی‌توان چنین چیزی را فراموش کرد، من به شما قول می‌دهم.

 

من هم فراموشش نکردم ولی آنهایی که در ورزشگاه شاهد این صحنه ها بودند و آنهایی که در تلویزیون دیدند هم فراموش نخواهند کرد. پس از اتفاقی که برای کولیبالی رخ داد، چه کسی صحبت از حل مشکل کرد، حتی با هزینه متوقف کردن لیگ؟ هیچکس! این فوق العاده است. اگر جریمه ای نباشد، مشکل حل نمی‌شود. بدون چنین هزینه هایی نمی‌توان جلوی این اتفاقات را گرفت."

دیدگاه‌ها