کد خبر : 1580331 | 10 دی 1397 ساعت 23:22 | 70.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمیداوی: کار برای برون رفت از مشکلات آغاز شده؛

اولین صحبت های مالک جدید باشگاه پدیده

مدیرعامل شرکت شهر خودرو در پایان جلسه خود با مدیران شرکت پدیده مادر درباره انتقال مالکیت این باشگاه صحبت کرد.

اولین صحبت های مالک جدید باشگاه پدیده

به گزارش "ورزش سه"، حمیداوی مدیرعامل شرکت شهر خودرو در مورد در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه گفت: در این جلسه انتظاری (مدیرعامل شرکت پدیده مادر) و همراهانشان به دنبال مصوبه ستاد تدبیر صحبت های خوبی را مطرح کردند و انشالله روز چهارشنبه انتقال قطعی و رسمی مالکیت باشگاه با موافقت شرکت پدیده انجام خواهد پذیرفت.

 

فرهاد حمیداوی افزود: در مسیر انتقال باید به اطلاع برسانم که مسئولان استان خراسان رضوی تلاش زیادی کردند. در این بین شخص سرپرست استانداری و همچنین رسولیان مدیرکل اقتصادی این نهاد و فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان و برادران رییس هیات فوتبال و البته دادستانی واقعا دلسوزانه پای کار بودند تا هواداران تیم خوشحال شوند.


وی اظهار کرد:  آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد نیز تاکید ویژه ای بر انتقال سریع باشگاه داشتند و نشان دادند که واقعا از امور فوتبال و ورزش کاملا مطلع هستند و خوشبختانه در جلسه دیشب آقای انتظاری هم به جهت شادی هواداران خیلی جدی پای کار آمدند.


حمیداوی تاکید کرد: با توافقی که انجام گرفت و انشالله چهارشنبه نیز رسمی خواهد شد، ما کار را برای برون رفت از مشکلات تیم آغاز کردیم و امروز نیز با یحیی گل محمدی مذاکره خواهیم کرد تا در تمرینات تیم حاضر شود.


مدیرعامل شرکت شهر خودرو در خصوص خطر کسر ۶ امتیاز نیز گفت: پنجشنبه جلسه ای را با سوبا برگزار خواهیم کرد تا انشالله هواداران نیز از این اتفاق استرسی نداشته باشند و مشکل را حل خواهیم کرد.


وی افزود: به هر حال این انتقال زمان بر بود و باید یکسری کارهای قانونی آن انجام می گرفت که خوشبختانه این شرایط ایجاد شد. در این راه واقعا مدیران شرکت پدیده تلاش زیادی کردند و باید از آنها تشکر نماییم.


حمیداوی افزود: بعد از انجام توافق نامه رسمی در هفته آینده تلاش خواهیم کرد تا نشست خبری را برگزار کنیم و جزئیات برنامه های خود را اعلام خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها