کد خبر : 1580354 | 11 دی 1397 ساعت 09:03 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد پنج‌ساله لاتزیو به ستاره جوان لیورپول

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گزارش داد که باشگاه لاتزیو برای جذب بابی آدکانیه وینگر جوان لیورپول به او و این باشگاه انگلیسی پیشنهاد قراردادی پنج ساله داده است.

پیشنهاد پنج‌ساله لاتزیو به ستاره جوان لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، باشگاه ایتالیایی لاتزیو از ماه گذشته در حال مذاکره با لیورپول برای به خدمت گرفتن بابی آدکانیه وینگر جوان و 19ساله‌ی لیورپول بوده است و در صورتی که دو تیم در مذاکرات خود به توافق برسند آدکانیه سال آینده تابستان به لاتزیو خواهد پیوست.

 

آدکانیه که اصالتا اهل نیجریه است ولی در تیمهای ملی هلند بازی می‌کند سه سال پیش از بارسلونا به لیورپول ملحق شده است. آدکانیه که در تیمهای جوانان لیورپول بازی می‌کرده امسال به همراه تیم اول قرمزها تمرین کرده ولی تا کنون نتوانسته در بازی‌های رسمی با پیراهن لیورپول به میدان برود. با اینحال رسانه‌های انگلیسی از آدکانیه به عنوان یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های جوان فوتبال یاد می‌کنند و معتقدند لیورپول نباید او را به راحتی از دست بدهد.

 

آدکانیه پیش از ملحق شدن به باشگاه بارسلونا و بازی در تیمهای پایه این باشگاه سابقه عضویت در باشگاه‌های آژاکس آمستردام و پی اس وی آیندهوون هلند را هم دارد. لاتزیو در فصل جاری سری آ نیاز به یک وینگر باتکنیک و توانمند را احساس کرده و قصد دارد با استخدام این جوان بااستعداد از لیورپول، در فصل آینده خیال خود را از بابت این پست راحت کند.

 

دیدگاه‌ها