کد خبر : 1580395 | 11 دی 1397 ساعت 11:03 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرط آرسنال برای فروش آرون رمزی در ژانویه

روزنامه انگلیسی میرر اعلام کرد آرسنال، ستاره ولزی‌اش، آرون رمزی را ماه ژانویه به هیچ باشگاهی واگذار نخواهد کرد مگر آنکه در ازای او 40 میلیون پوند دریافت کند.

شرط آرسنال برای فروش آرون رمزی در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی هافبک ولزی باشگاه آرسنال در پایان فصل جاری دیگر با این باشگاه قرارداد نخواهد داشت و از مدتی پیش با چندین باشگاه بزرگ اروپایی مذاکراتی را انجام داده است. بر اساس گزارش‌ها یوونتوس شانس بیشتری برای جذب این هافبک 28ساله دارد ولی رئال مادرید و بایرن مونیخ هم خواهان جذب او هستند.

 

میرر می‌گوید آرسنال با اینکه می‌تواند در ماه ژانویه با واگذاری رمزی، نفع مستقیم اقتصادی ببرد ولی به این نتیجه رسیده که اگر رمزی را تا 5 ماه دیگر در آرسنال نگه دارد ارزش حضور او در این مدت بیشتر از ارزش مالی فروش رمزی در ژانویه خواهد بود.

 

 

1367245

 

آرسنال در ماه سپتامبر آخرین پیشنهاد خود به رمزی برای تمدید قراردادش بعد از ژوئن سال آینده را پس گرفت و به این ترتیب رمزی تابستان آینده دیگر بازیکن آرسنال نخواهد بود. میرر می‌گوید آرسنال فقط در صورتی حاضر است امسال در ماه ژانویه، آرون رمزی را به باشگاه دیگری واگذار کند که در ازای او دست‌کم 40 میلیون پوند دریافت کند. در غیر اینصورت آرسنال مصمم است که رمزی را تا تابستان آینده نگه دارد.

 

آرون رمزی در سال 2008 با قراردادی به ارزش 5 میلیون پوند از کاردیف به آرسنال پیوست. رمزی تا کنون سه بار به همراه آرسنال فاتح جام اتحادیه شده و در سالهای 2014 و 2017 در فینال رقابتهای جام اتحادیه، گلهای پیروزی‌بخش آرسنال را به ثمر رسانده.  

 

 

دیدگاه‌ها