کد خبر : 1580539 | 11 دی 1397 ساعت 20:41 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

برد ارزشمند ناتینگهام فارست بدون انصاری‌فرد

ناتینگهام فارست نیز در غیاب ملی پوش ایرانی خود به برتری مقابل صدرنشین چمپیونشیپ رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته بیست و ششم چمپیونشیپ انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امشب با انجام ۱۱ بازی همزمان آغاز شد که در یکی از آنها تیم ناتینگهام فارست که کریم انصاری‌فرد را در فهرست نداشت، در استادیوم خانگی سیتی گراند به مصاف تیم صدرنشین لیدز یونایتد رفت.

 

لیدز یونایتد که پس از هفت پیروزی پیاپی، در دیدار اخیرش مقابل هال سیتی شکست خورده بود، امشب هم نتوانست در زمین یاران انصاری‌فرد به حداقل امتیاز دست پیدا کند و در حالی که از دقیقه ۴۱ با یک اخراجی بازی را دنبال می‌کرد، در نهایت با نتیجه پُر گل ۴ بر ۲مغلوب شد.

 

ناتینگهام فارست که برای سومین بازی متوالی کریم انصاری‌فرد را به دلیل حضور در اردوهای ملی در فهرست مسابقه نداشت، پس از دو مساوی و شکست طی پنج هفته اخیر، امشب توانست به این روند ناکامی پایان دهد و به پیروزی ارزشمندی برابر صدرنشین چمپیونشیپ برسد تا ۳۹ امتیازی شده و با سه پله صعود در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

 

کریم انصاری‌فرد پس از پیوستن به ناتینگهام فارست در پنج مسابقه به‌عنوان یار تعویضی در ترکیب این تیم حضور داشته است؛ او در دیدار تدارکاتی شب گذشته تیم ملی ایران برابر قطر نیز ۹۰ دقیقه در زمین بود.

 

1368571

دیدگاه‌ها