کد خبر : 1580584 | 12 دی 1397 ساعت 09:56 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو: می‌خواهم باز هم به لیورپول گل بزنم

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی که در مقابل شاگردان یورگن کلوپ آمار گلزنی بسیار خوبی دارد امیدوار است فردا در مسابقه بزرگ دو تیم هم نمایش درخشانی داشته باشد.

آگوئرو: می‌خواهم باز هم به لیورپول گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی برای بازیکنان لیورپول بازیکن ترسناکی است چرا که آگوئرو در شش بازی اخیر سیتی و لیورپول که در استادیوم خانگی سیتی برگزار شده، در هر شش بازی گلزنی کرده هر چند آگوئرو تا کنون نتوانسته در آنفیلد به لیورپول گل بزند. درحالیکه دو تیم فردا  بار دیگر در یک بازی بسیار مهم در ورزشگاه اتحاد، خانه سیتی به مصاف هم می‌روند، آگوئرو می‌داند که نتیجه این بازی برای هدف منچسترسیتی یعنی دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر چقدر اهمیت دارد.

 

1368634

 

آگوئرو در آستانه بازی مقابل لیورپول به خبرنگاران گفت:" در مورد گلهایی که در اتحاد به لیورپول زده‌ام باید بگویم که من معمولا به این جور آمارها توجه نمی‌کنم. البته شکی نیست که می‌خواهم تا جایی که می‌توانم برای تیمم گل بزنم و اگر تا حالا در خانه مقابل لیورپول اینقدر خوب کار کرده‌ام امیدوارم این دفعه هم بتوانم گلزنی کنم تا روند گلزنی‌هایم مقابل لیورپول حفظ شود".

 

آگوئرو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" لیورپول از چند سال پیش یک روند پیشرفت را شروع کرده. موفقیت آنها در چمپیونزلیگ سال گذشته نشانه‌ای از این پیشرفت بود. آنها این فصل هم در لیگ برتر خیلی خوب ظاهر شده‌اند ولی با همه این حرفها تمرکز ما باید روی بازی خودمان باشد".

 

 

آگوئرو در ادامه گفت:" ما به سبک بازی خودمان اطمینان داریم و می‌دانیم که این موثرترین راه برای رسیدن به عنوان قهرمانی است. البته نمی‌توان تکذیب کرد که این بازی برای هر دو باشگاه بازی خیلی بزرگی است. بازی‌های مستقیم دو تیم صدرنشین، تاثیر خیلی زیادی در شکل‌گیری موقعیتهای بالای جدول دارد".

 

دیدگاه‌ها