کد خبر : 1580609 | 12 دی 1397 ساعت 10:13 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - ساوتهمپتون

دو تیم چلسی و ساوتهمپتون، امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریزیو ساری پس از افت مقطعی که در هفته های اخیر دچارش شدند، در دو بازی اخیر موفق به کسب پیروزی شده اند و به دنبال این هستند که این روند را ادامه داده و شرایط را بهبود ببخشند. آبی های لندنی در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 2 شکست به دست آورده اند و روند رو به رشدی داشته اند. آنها تا به اینجا 43 امتیازی هستند و در رده چهارم قرار گرفته اند. با توجه به شکست آرسنال، اختلاف ایجاد شده بین آنها و تیم پنجم بالا رفته و خیالشان تا حدودی راحت شده است و حالا در تلاش هستند که اختلاف را با تیم‌های تاتنهام و سیتی که در تعقیب لیورپول هستند، کاهش دهند.

 

 

1342326

 

 

در آن سو ساوتهمپتون با کسب تنها 15 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود، 4 شکست و 2 پیروزی متحمل شده اند و شرایط خوبی را در جدول سپری نمی‌کنند. قرار گرفتن در رده های پایین جدول، مطمئنا کار آنها را سخت کرده ولی آنها برای بهبود شرایط باید در بازی هایشان به پیروزی برسد و کار سختی پیش روی آنهاست.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 6 پیروزی برای چلسی به دست آمده و ساتهمپتون حتی موفق به کسب تساوی هم نشده است.آندریاس کریستنسن، پدرو، کالوم هادسن اودوی، اولیویه ژیرو و روبن لوفتوس چیک، غایبان چلسی به علت مصدومیت هستند.  حضور ویکتوز موزس، سسک فابرگاس و دنیل درینک واتر مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1368667

دیدگاه‌ها