کد خبر : 1580633 | 12 دی 1397 ساعت 11:53 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند، حساب توییتر شالکه را بلاک کرد(عکس)

حساب توییتر انگلیسی باشگاه بوروسیا دورتموند، در اقدامی عجیب با انتشار یک پست اعلام کرد که حساب توییتر باشگاه شالکه را بلاک کرده است.

دورتموند، حساب توییتر شالکه را بلاک کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه بزرگ منطقه روهر آلمان، بوروسیا دورتموند و شالکه 04 رقابتی بزرگ و تاریخی دارند. اما در تازه‌ترین صفحه از رقابت پرتنش دو تیم، حساب توییتر انگلیسی باشگاه بوروسیا دورتموند با انتشار یک پست اعلام کرد که با شروع سال جدید میلادی به عنوان اولین اقدام، به دلیل آنچه "حذف موارد منفی از زندگی‌مان" عنوان کرده، دست به بلاک کردن حساب توییتر رسمی باشگاه شالکه کرده است.

 

1368691

 

حساب توییتر انگلیسی باشگاه دورتموند به بهانه شروع سال نوی میلادی با انتشار یک پست از هواداران خود پرسید که در سال نو برای خود چه اهدافی تعریف کرده‌اند؟ توییتر بوروسیا دورتموند سپس در پاسخ به توییت اول خود، توییتی منتشر کرد که اولین هدف خود را " حذف همه چیزهای منفی از زندگی‌مان" عنوان کرده بود. حساب توییتر باشگاه دورتموند سپس عکسی را منتشر کرد که نشان می‌داد حساب انگلیسی باشگاه شالکه را در توییتر بلاک کرده است.

 

1368692

 

اقدامی که به احتمال قریب به یقین با واکنش تند باشگاه شالکه و هوادارانش روبرو خواهد شد. دورتموند در حال حاضر با 42 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا است و نیم‌فصل اول این لیگ را با صدرنشینی به پایان برده. اما شالکه در نیم‌فصل اول تنها 18 امتیاز بدست آورده و در رتبه سیزدهم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها