کد خبر : 1580640 | 12 دی 1397 ساعت 11:32 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاو: سولسشر روحیه مثبت را به یونایتد برگردانده

لوک شاو، مدافع منچستریونایتد مدعی شد که اوله گونار سولسشر توانسته روحیه را به این تیم بازگرداند.

شاو: سولسشر روحیه مثبت را به یونایتد برگردانده

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد پس از اخراج ژوزه مورینیو و حضور سولسشر، در سه بازی خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شده است و برای کسب چهارمین پیروزی، امروز باید به مصاف نیوکاسل برود. شاو بارها مورد انتقاد مورینیو قرار گرفته بود، هر چند که تحت هدایت آقای خاص توانست به تیم ملی انگلیس دعوت شود. حال ستاره انگلیسی که از حضور سولسشر خوشحال است، به تمجید از سرمربی نروژی پرداخت.

 

 

1368697

 

 

او گفت:" اوله سبکی کاملا متفاوت دارد و ما هم در حال عادت کردن و لذت بردن از آن هستیم. با بازگشت اوله، شرایط تیم خیلی خوب شده و روحیه خوبی به بازیکنان منتقل شده است. اتفاقات خیلی خوبی در تیم ما رخ داده است. اوله واقعا مثبت اندیش است و باشگاه را به خوبی می‌شناسد زیرا سال ها اینجا بوده و نیازها را می‌داند. 6 ماه اینجا خواهد بود و اگر بتواند در این مدت خوب کار کند، برایش خیلی عالی خواهد بود. ما همه پشت او هستیم و برایش بهترین ها را آرزو داریم تا اتفاقات خوبی را با او تجربه کنیم. باید کنار هم تلاش کنیم و به مسیرمان ادامه دهیم و در بازی ها به پیروزی برسیم."

 

شاو ادامه داد:" من قرارداد جدیدی امضا کرده ام و می‌خواهم در تمام بازی ها به تیم کمک کنم. امیدوارم که بتوانم بیشتر بازی کنم و در تیم جای بیشتری داشته باشم."

دیدگاه‌ها