کد خبر : 1580663 | 12 دی 1397 ساعت 13:17 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

قضاوت دیدار پایانی را به داوران جوان می دهند

فغانی: من داور فینال جام ملت‌ها نمی‌شوم

داور بین المللی فوتبال ایران اعلام کرد که در دیدار فینال جام ملت های آسیا قضاوت نخواهد کرد.

فغانی: من داور فینال جام ملت‌ها نمی‌شوم

به گزارش "ورزش‌سه"، علیرضا فغانی در گفت وگو با روزنامه فرهیختگان درباره شرایط خودش قبل از شروع رقابت های جام ملت های آسیا بیان کرد: روز یکشنبه بود که به همراه آقایان سخندان و منصوری به امارات آمدیم تا در کلاس توجیهی و آماده‌سازی برای آغاز مسابقات شرکت کنیم. این کلاس‌ها به مدت 6 روز به طول خواهد انجامید.


وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات از داوران پشت دروازه استفاده خواهد شد و همچنین در مراحل حذفی شاهد حضور VAR خواهیم بود. تیم ما هم از آمادگی خوبی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با قضاوت‌های خود باعث خوشحالی مردم ایران شویم.


داور 40 ساله فوتبال کشورمان درباره احتمال قضاوت تیم داوری ایران در فینال درصورت صعود نکردن تیم‌ملی گفت: چه تیم‌ملی به فینال صعود کند و چه این اتفاق رخ ندهد ما فینال را قضاوت نخواهیم کرد. چهار سال قبل مسابقه فینال را بین دو تیم کره و استرالیا قضاوت کردیم و معمولا AFC به این‌گونه عمل می‌کند که مسابقات فینال، نصیب داوران جوان می‌شود تا بتوانند خود را برای جام‌جهانی کاندیدا کنند و همچنین پتانسیل خود را نشان دهند. به همین دلیل شانس حضور تیم داوری ایران در فینال بسیار کم است.


فغانی در پایان افزود: مانند تمام مردم ایران آرزو می‌کنیم تیم‌ملی فوتبال کشورمان به فینال راه پیدا کند و درنهایت قهرمان شود. درکنار آن ما هم تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا در جام‌جهانی بعدی جزو داوران حاضر از طرف قاره آسیا باشیم.

 

دیدگاه‌ها