کد خبر : 1580727 | 12 دی 1397 ساعت 18:05 | 156.8K بازدید | 0 دیدگاه

شطرنج ذهنی دو سرمربی بزرگ؛

کلوپ: مرسی پپ، اما خودتان بهترین هستید!

پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی با ساوتهمپتون، ضمن تمجید از لیورپول، این تیم را بهترین تیم حال حاضر دنیا دانسته بود و حالا کلوپ پاسخ او را داد.

کلوپ: مرسی پپ، اما خودتان بهترین هستید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از پیروزی 5-1 بر آرسنال و با روحیه ای بسیار خوب به بازی با سیتی رسیده است. دیداری که فردا شب در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد.  در حال حاضر لیورپول با 7 امتیاز اختلاف از سیتی صدرنشین است و گواردیولا هم قرمزها را بهترین تیم کنونی دنیا می داند: "از نظر من لیورپول با این فرمی که دارد، احتمالا بهترین تیم حال حاضر اروپا و دنیاست. ما کار سختی برابر آنها خواهیم داشت اما به بازیکنانم ایمان دارم و نبرد نزدیکی را شاهد خواهیم بود. دیداری که بیش از سه امتیاز ارزش دارد."

 

1368830

 

اما یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار حاضر شده و پاسخ خبرنگاران و البته پپ گواردیولا  را داده است.

 

دیدار برابر سیتی: "این یک بازی عادی برابر منچسترسیتی است البته یکی از دشوارترین ها. آنها واقعا تیم قدرتمندی هستند با یک مربی خارق العاده. باید شجاع باشیم؛ پر انگیزه و پر از میل به پیروزی. دقیقا همانند بازی های اخیرمان. برای من، سیتی بهترین تیم دنیاست. این نظر من است.  از نظر گواردیولا ما بهترین تیم کنونی دنیا هستیم و من از او ممنونم ولی اگر از من بپرسید به شما می گویم که آنها بهترین تیم هستند. البته حرف زدن و اظهارنظر، بخشی جدانشدنی از فوتبال است. بخش مهمی از فوتبال حرف زدن از اتفاقاتی است که هنوز به وقوع نپیوسته اند."

 

مصدومان لیورپول: "میلنر شرایط بهتری دارد و خوب تمرین کرده است. ممکن است فردا از ابتدا به میدان برود یا کار را از روی نیمکت شروع کند ولی در فهرست 18 نفره خواهد بود. واینالدوم و هندرسون نیز شرایط خوبی دارند. برای مقابله با خط هافبک قدرتمند سیتی باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم."

 

1368831

 

شکست لیورپول از چلسی در جذب پولیشیچ: "پولیشیچ واقعا بازیکن خوبی است. یک ستاره تکنیکی دیگر در چلسی که به عقیده من خرید بسیار خوبی برای شان خواهد بود. او را چند وقتی است که می شناسم و بازی هایش را نیز تحت نظر داشتم. به چلسی برای جذب این بازیکن تبریک می گویم."

 

غیبت احتمالی کوین دی بروین: "غیبت بازیکنی مانند کوین دی بروین یک ضربه بزرگ است. دی بروین هر گاه برای سیتی بازی می کند تاثیری باور نکردنی داشته، گل های فوق العاده ای به ثمر می رساند و او یک بازیکن کلاس بالای جهانی است.

 

من انتظار داشتم دی بروین برابر ما بازی کند اما واقعا خوشحال هستم مصدومیت اخیر او خیلی جدی نیست و پیش از این نیز گفته ام که واقعا خوشحالم که او به میادین بازگشته زیرا من واقعا دی بروین را دوست دارم و همه کسانی که فوتبال را دوست دارند باید به او علاقه داشته باشند زیرا دی بروین بازیکنی برجسته و متواضع بوده که در زمین رقم زننده تفاوت هاست."

 

1368832

 

فینال فصل قبل لیگ قهرمانان: "وقتی به فینال رسیدیم باری عظیم از روی دوش ما برداشته شد و اگرچه قهرمان نشدیم، اما رسیدن به فینال از بین این تیم کار بزرگی بود و ما مسیری فوق العاده را برای راهیابی به فینال طی کردیم."

 

گرفتن جشن قهرمانی: "اینجا زندگی طبیعی جریان دارد و گرچه هواداران از کیفیت ما رضایت دارند اما ما قصد نداریم با گرفتن جشن قهرمانی به تیم های دیگر بی احترامی کنیم. حتی اگر 10 امتیاز هم عقب بودیم نمی گفتم رسیدن به حریف غیرممکن است. دیداری دشواری و شش امتیازی مقابل سیتی پیش روی ماست."

دیدگاه‌ها