کد خبر : 1580770 | 12 دی 1397 ساعت 21:28 | 57.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیکو:

مسی در حد مارادونا، اما پایین تر از پله است

زیکو، ستاره سابق فوتبال برزیل، معتقد است پله در سطح بالاتری از لیونل مسی بوده است.

مسی در حد مارادونا، اما پایین تر از پله است

 

به گزارش "ورزش سه"، تردیدهای زیادی در مورد انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال وجود دارد و نام هایی چون پله، مارادونا، بکن بائر، کرویف و مسی و رونالدو در بین نامزدها وجود دارد اما زیکو معتقد است مسی در اندازه های مارادونا اما پایین تر از پله است.

 

زیکو گفت: "لیونل مسی نزدیک به مارادونا است، اما این به این معناست که به نظر من مسی را نمی توان با پله مقایسه کرد. من هنوز مارادونا را بالاتر از مسی می دانم اما پله دارای تمام ویژگیها و توانایی هایی که یک بازیکن فوتبال نیاز دارد بود.

 

1360957

 

هنگامی که خدا پله را خلق می کرد، در او هر کیفیتی را که یک فوتبالیست نیاز دارد قرار داد. توانایی هایی مانند سرعت، قدرت، عکس العمل، تکنیک، توانایی ضربه زدن و سر زدن و دریبل کردن؛ این ها همه چیزهایی است که یک بازیکن ممکن است داشته باشد.

 

کمتر کسی می توانست همانند پله 170 سانتیمتری پرش داشته باشد و او متخصص هد زدن و حرکت با توپ بود و پله قادر به انجام هر کاری که شما می توانید تصور کنید بود. مسی دارای تقریبا همه عناوین بوده اما او قهرمانی جام جهانی را نداشته که پله آن را نیز دارد. مارادونا در عرصه باشگاهی نیز بسیار موثر بوده و برای تیم ملی آرژانتین نیز همه کار کرده است؛ مارادونا قهرمان جهان بود.

 

مارادونا همیشه در بازی های بزرگ موثر بوده اما من فکر می کنم مارادونا هرگز در تیمی مانند بارسلونای امروز بازی نکرده و هرگز با بازیکنانی مانند جرارد پیکه، آندرس اینیستا، لوئیس سوارز، ژاوی یا نیمار همبازی نبوده است."

دیدگاه‌ها