کد خبر : 1580807 | 13 دی 1397 ساعت 09:30 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: نمی‌خواهم در پایان فصل یونایتد را ترک کنم

اوله گونار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد مدعی شد که تمایل زیادی دارد قرارداد او دائمی شود و به کارش در یونایتد ادامه دهد.

سولسشر: نمی‌خواهم در پایان فصل یونایتد را ترک کنم

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج ژوزه مورینیو، سولسشر به عنوان سرمربی یونایتد تا پایان فصل معرفی شد و او در این مدت توانسته 4 پیروزی پیاپی در 4 بازی اولش کسب کند و به رکورد سر مت بازبی، سرمربی افسانه ای یونایتد برسد. یونایتد در این 4 بازی 14 گل به ثمر رسانده و مقابل نیوکاسل توانست اولین کلین شیت را انجام دهد. روملو لوکاکو پس از 38 ثانیه حضور در میدان گل اول یونایتد را زد و تاثیر تفکرات مربی اش را به خوبی نشان داد. حال سوسلشر تاکید کرد که تمایلی به ترک یونایتد در پایان فصل ندارد و می‌خواهد سرمربی دائمی تیم شود.

 

 

1368697

 

 

او گفت:" نمی‌خواهم تیم را ترک کنم. به نظرم بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم، جو خیلی خوبی هست ولی بازی بعدی، بازی بعدی و بازی بعدی. من هم تا وقتی اینجا هستم کارم را انجام می‌دهم."

 

سولسشر درباره خط حمله اش گفت:" به نظرم زمان مناسبی بود که روملو و الکسیس سانچس را به میدان بفرستیم. مارکوس ضربات خوبی زد و روملو به عنوان یک مهاجم به خوبی از ریباندها استفاده می‌کند. اگر چنین توانایی داشته باشید، هر فصل 5 یا 6 گل خیلی راحت می‌زنید."

 

سولسشر درباره بازی دادن همزمان به مارکوس راشفورد و روملو لوکاکو گفت:" هنوز فرصت کافی نداشته ایم که روی این موضوع کار کنیم ولی قرار گرفتن نام این دو کنار هم می‌تواند موثر باشد. من می‌خواهم تیم بهتر و بهتر شود."

دیدگاه‌ها