کد خبر : 1580830 | 13 دی 1397 ساعت 09:53 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - لیورپول

دو تیم منچسترسیتی و لیورپول، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچسترسیتی - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته لیگ برتر، امروز بین تیم‌های اول و سوم لیگ برگزار خواهد شد. لیورپول با 54 امتیاز، صدرنشین قاطع لیگ است و شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کند. شاگردان کلوپ 17 پیروزی و 3 تساوی تا به اینجا کسب کرده اند و هنوز متحمل شکستی نشده اند. به علاوه لیورپول در 6 بازی اخیر خود، موفق به کسب 6 پیروزی شده و سرسخت ترین رقبایش را نیز با نتایج بسیار خوب از پیش رو برداشته است. دیدار امروز برای آنها دیداری بسیار حیاتی و مهم خواهد بود و اگر لیورپول می‌خواهد اختلاف امتیازش را با رقبا حفظ کند، نباید در دیدار امروز شکست بخورد.

 

 

1368921

 

 

در آن سو منچسترسیتی با یک بازی کمتر نسبت به تاتنهام، در رده سوم قرار گرفته است. سیتیزن ها 47 امتیازی هستند و 7 امتیاز با لیورپول فاصله دارند. در صورتی که آنها امروز در خانه شکست بخورند، کار جبران بسیار دشوار خواهد شد و در صورتی که بتوانند به پیروزی برسند، رقابت تا پایان فصل بسیار جذاب خواهد شد.

 

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آنفیلد با تساوی به پایان رسیده ولی در 5 دیدار پیش تر دو تیم، 4 پیروزی برای لیورپول و 1 پیروزی برای سیتی به دست آمده است. کلودیو براوو، مانگالا و مندی به علت مصدومیت و فابیان دلف به علت محرومیت در این دیدار غایب خواهند بود و حضور کوین دی بروین و ایلکای گوندوگان هنوز مشخص نیست.

 

در آن سو، جوزف گومز و جوئل ماتیپ به این بازی نمی‌رسند و حضور جیمز میلنر، آلبرتو مورنو و دومینیک سولانکه هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1368922

دیدگاه‌ها