کد خبر : 1580870 | 13 دی 1397 ساعت 12:13 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه رئال و لیورپول به درهای جدایی نزدیک شد

اولیور مینتزلاف، مدیر اجرایی لایپزیش به تیمو ورنر، مهاجم تیمش هشدار داد که اگر قراردادش را تمدید نکند، در پایان فصل به فروش خواهد رسید.

گزینه رئال و لیورپول به درهای جدایی نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، ورنر در طول چند سال اخیر توانسته به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان آلمان خود را معرفی کند و در این فصل در 17 بازی بوندس لیگا، 11 گل به ثمر رسانده است. گل‌های او کمک زیادی به قرار گرفتن لایپزیش در بین 4 تیم برتر و کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای فصل بعد کرده است. ورنر 23 بازی برای تیم ملی آلمان نیز انجام داده و رئال مادرید و لیورپول از جمله تیم‌هایی هستند که به دقت شرایط او را زیر نظر دارند. حال با توجه به شرایط او، رئیس باشگاه از احتمال فروشش در پایان فصل خبر داد.

 

 

1365116

 

 

مینتزلاف در مصاحبه با کیکر گفت:" البته که ما در پایان فصل باید تکلیف را بدانیم. باشگاهی مثل ما نمی‌تواند تیمو ورنر را در سال آخر قراردادش حفظ کند. منطقی است که چنین بازیکنی باید به باشگاه‌هایی برود که شرایط ورزشی و مالی متفاوتی نسبت به ما دارند. ولی تا وقتی ما به عنوان یک باشگاه پیشرفت کنیم و همچنین صعود به چمپیونزلیگ که موضوع مهمی است، به نظرم ورنر همچنان شرایط خوبی در تیم ما خواهد داشت. اگر تیمو به دنبال کسب بیشترین حقوق نباشد، فکر می‌کنم می‌توانیم کارهای بزرگی با هم انجام دهیم."

رئال مادرید، لیورپول و بایرن مونیخ از جمله مشتریان پر و پا قرص ورنر به حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ها