کد خبر : 1581000 | 14 دی 1397 ساعت 00:14 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

استونز، فرشته مرگ و نجات سیتی در یک لحظه! (عکس)

جان استونز به شکلی باورنکردنی اشتباه خودش را جبران کرد و اجازه نداد دروازه سیتیزن ها باز شود.

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره در هوای سرد ورزشگاه اتحاد بین دو تیم منچسترسیتی و لیورپول برگزار می شود. در ابتدای این مسابقه تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت و سعی می کرد با روش همیشگی تیم های پپ گواردیولا به دروازه حریف نزدیک شود اما حساسیت مسابقه و استحکام دفاعی تیم لیورپول اجازه موقعیت سازی را به آسمانی پوشان نمی داد.

پس از گذشت 20 دقیقه از شروع بازی محمد صلاح با فیرمینو یک دوی زیبایی را انجام داد و سپس با پاس عمقی سادیو مانه را در موقعیت تک به تک قرار داد. مانه سنگالی که در این مدت به خاطر فرصت سوزی هایش زیر تیغ انتقادها قرار داشت، با ضربه ای آرام توپ را به سمت دروازه سیتی فرستاد و در شرایطی که حتی هواداران منچسترسیتی هم گمان می کردند توپ وارد دروازه خواهد شد، به تیرک برخورد کرد و به عقب برگشت! در این لحظه اردسون تلاش کرد تا توپ را در اختیار بگیرد و جان استونز نیز برای دور کردن توپ وارد صحنه شد و همین ناهماهنگی می رفت که باعث رقم خوردن گل نخست مسابقه شود.

استونز به هوای دفع، ضربه ای محکم به توپ زد که توپ به آلیسون بکر خورد و به سمت دروازه منچسترسیتی رفت و در شرایطی که لیورپولی ها اعتقاد داشتند توپ از خط عبور کرده، استونز با تلاش همه جانبه اشتباهش را جبران کرد و توپ را از روی خط برگرداند تا یکی از عجیب ترین گل به خودی های تاریخ فوتبال به نام او ثبت نشود.

این بار حالا همه بیش از این که به سادیو مانه به خاطر فرصت سوزی دوباره اش خرده بگیرند، درباره بدشانسی شاگردان یورگن کلوپ می گویند که این روزها در شرایط فوق العاده ای قرار دارند.

 

1369133

 

1369132

 

 

 

دیدگاه‌ها