کد خبر : 1581017 | 14 دی 1397 ساعت 01:49 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویارئال 2-2 رئال مادرید؛ اولین لغزش سال

رئال مادرید در دیدار خارج از خانه مقابل ویارئال با نتیجه 2-2 متوقف شد.

ویارئال 2-2 رئال مادرید؛ اولین لغزش سال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری که سال 2018 را با قهرمانی در جام باشگاه های جهان به پایان رساندند، در اولین دیدار سال 2019 مقابل ویارئال متوقف شدند تا فرصت کاهش فاصله با تیم های صدر جدول را از دست بدهند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی حرکت عالی چوک ووئزه و پاس او به سمت چپ بود که سانتی کاسورلا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، دروازه رئال را باز کرد.

 

1369158

 

اما این برتری تنها سه دقیقه پایدار بود و رئالی ها در دقیقه 7 به گل تساوی رسیدند. نفوذ لوکاس واسکز از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه ویارئال، با ضربه سر بنزما همراه شد و گل تساوی رئال به ثمر رسید.

 

1369160

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 20، رئال به گل دوم رسید. این بار روی یک ضربه آزاد بود که ارسال تونی کروس مقابل دروازه به واران رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

1369159

 

در ادامه باز هم بازیکنان رئال بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و حتی می توانستند به گل های بعدی برسند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48، به گل سوم برسند اما ضربه لوکاس واسکز و بنزما، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

پس از آن نوبت بازیکنان میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در ایجاد موقعیت، توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 66، لوکاس واسکز صاحب یک موقعیت عالی برای زدن گل سوم رئال شد اما آسنخو با یک واکنش عالی، دروازه تیمش را نجات داد.

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، موقعیت های ویارئال خطرناک تر می شد تا اینکه در دقیقه 82، سرانجام این تیم به گل تساوی رسید. روی یک ضدحمله بود که فونالس با عبور از تله آفساید رئالی ها، توپ را برای کاسورلا ارسال کرد و او هم با ضربه سر، حساب کار را 2-2 کرد.

رئال می توانست در دقیقه 85 بار دیگر پیش بیفتد اما واکنش عالی آسنخو روی شوت تماشایی ایسکو، مانع از رسیدن رئال به گل سوم شد. تلاش رئالی ها برای زدن گل برتری در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها