کد خبر : 1581019 | 14 دی 1397 ساعت 03:08 | 62.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برای 4 امتیاز برتری حاضر بودم پول بدهم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل منچسترسیتی، اعلام کرد که داور بازی باید وینسنت کمپانی، کاپیتان حریف را اخراج می کرد اما از برتری 4 امتیازی تیمش در صدر جدول راضی است.

کلوپ: برای 4 امتیاز برتری حاضر بودم پول بدهم!

به گزارش "ورزش سه"، روند شکست ناپذیری لیورپول در این فصل با باخت امشب در ورزشگاه اتحاد به پایان رسید و فاصله دو تیم در صدر جدول به 4 امتیاز کاهش پیدا کرد.

در این دیدار ابتدا سیتی با گل سرخیو آگوئرو در آخرین دقایق نیمه اول پیش افتاد اما روبرتو فیرمینو در اواسط نیمه دوم، کار را به تساوی کشید. ولی چند دقیقه بعد، لروی سانه دروازه لیورپول را برای بار دوم باز کرد تا سه امتیاز این بازی نصیب میزبان شود.

کلوپ معتقد است که سیتی می توانست در نیمه اول 10 نفره شود؛ جایی که کمپانی با یک تکل خشن، صلاح را متوقف کرد و این می توانست روی سرنوشت بازی تاثیر بگذارد.

او به خبرنگاران گفت:" فشار زیادی روی ما بود. بازی بسیار پرفشاری بود. ما در زدن ضربات آخر، بدشانس بودیم. می توانم بگویم بدشانس تر از سیتی. سانه آن موقعیت را گل کرد و موقعیت سادیو مانه، توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

دقایقی بود که آنها بر بازی مسلط بودند و همه فشار را احساس می کردند. اما ما برگشتیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. همیشه، همین طور است. باید در چنین موقعیت هایی گل زد. وقتی آگوئرو گل زد، هیچ زاویه ای باز نبود. در شرایط مشابه، ما گل نزدیم.

این بهترین بازی ما یا سیتی نبود زیرا هر دو تیم، کار را برای حریف دشوار کردند. من به بچه ها گفتم که همه چیز خوب است. ما باختیم و این اتفاق باز هم رخ خواهد داد. شکست امشب خوب نبود اما این بزرگترین مشکل نیست.

 

1369164

 

من واقعا وینسنت کمپانی را دوست دارم اما چه چیزی باعث می شود آن موقعیت کارت قرمز نداشته باشد؟ او آخرین بازیکن بود و صلاح عبور کرده بود. اگر او ضربه محکم تری به صلاح می زد، او ادامه فصل را از دست می داد. این موقعیت راحتی برای داور نبود و او این صحنه را از جایی که من دیدم، ندید.

انتظار ما بالاست. ما می توانیم بهتر کار کنیم. از سوی دیگر، بازی دشواری بود. باید بازی را همان طور که هست، بپذیرید. همیشه نمی توانید برتر باشید. با کمی شانس بیشتر، می توانستیم به تساوی 2-2 برسیم که برای ما عالی بود.

اگر کسی به من می گفت که بعد از هر دو بازی مقابل منچسترسیتی در این فصل، ما 4 امتیاز بیشتر خواهیم داشت، من به او پول می دادم!"

دیدگاه‌ها