کد خبر : 1581055 | 14 دی 1397 ساعت 11:32 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

امضای پیش قرارداد بین آرون رمزی و یوونتوس

آرون رمزی، هافبک آرسنال، پیش قراردادی با یوونتوس برای انتقاد به این تیم امضا کرده است.

امضای پیش قرارداد بین آرون رمزی و یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره ولزی با آرسنال در پایان فصل به پایان خواهد رسید و او هنوز با توپ‌چی ها برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. در حقیقت، رمزی قصد چنین کاری را ندارد زیرا به دنبال جدایی از باشگاه و کسب تجارب جدید است.


اخبار از ایتالیا حاکی از آن است که ستاره 29 ساله ، توافقی با یوونتوس داشته و پیش قراردادی امضا کرده تا در تابستان به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود. اسپورت مدیاست در این رابطه مدعی شده که قرارداد رمزی با یووه، 5 ساله خواهد بود و او سالیانه 5.9 میلیون پوند از قهرمان ایتالیا حقوق خواهد گرفت. آنها همچنین معتقدند که سامی خدیرا، دقیقا خلاف مسیر رمزی را طی خواهد کرد.

 

 

1369239

 

 

در حقیقت قرارداد خدیرا نیز با یووه در پایان فصل به پایان می‌رسد و او نیز به عنوان بازیکن آزاد، بیانکونری ها را ترک کرده و به آرسنال می‌پیوندد. فابیو پاتریسی، از مدیران ارشد یووه در مصاحبه اخیرش با اسکای اسپورتس ایتالیا، رمزی را بازیکنی فوق العاده خوانده است.

 


او گفت:" برای سال ها آرون رمزی در بالاترین سطح بازی کرده است. قرارداد او رو به پایان است و ما هم همواره چنین شرایطی را با دقت زیر نظر داریم. آیا او در تابستان به جمع ما خواهد پیوست؟ باید ببینیم چه خواهد شد. در حال حاضر او بازیکن آرسنال است ولی ما تنها تیمی نیستیم که به دنبال او خواهیم بود."

 

1369240

 


گفته می‌شود پاری سن ژرمن، رئال مادرید، اینترمیلان و بایرن مونیخ نیز از جمله مشتریان رمزی هستند.

دیدگاه‌ها