کد خبر : 1581084 | 14 دی 1397 ساعت 14:22 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

آندرو رابرتسون و پاسی که امتیاز نداشت؛

شادی نافرجام ستاره اسکاتلندی در اتحاد (عکس)

آندرو رابرتسون با پاسی دیدنی فیرمینو را صاحب موقعیت گل کرد اما گل فیرمینو دوام چندانی نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های لیورپول و منچسترسیتی در شرایطی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که باتوجه به نزدیکی در جدول و همچنین نمایش های خوب این دو تیم، فوتبال دوستان انتظار نمایشی جذاب را داشتند. تا اواسط نیمه اول چنین انتظاری به حقیقت تبدیل نشد اما از لحظه اشتباه استونز و ادرسون، یخ بازی آب شد و لیورپول - سیتی، همان فوتبالی شد که تماشاگران می خواستند.

 

لیورپول که در خط حمله 3 بازیکن داشت، با اضافه شدن دو مدافع کناری اش شکل هجومی تری بر خود می گرفت و می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. آندرو رابرتسون اسکاتلندی از چپ و الکساندر آرنولد برزیلی از راست به روی دروازه سیتی حمله می کردند و در نهایت نیز همکاری این دو بازیکن منجر به گل تساوی قرمزها شد.

 

1369285

 

سانتر آرنولد در محوطه جریمه به رابرتسونی رسید که در یک چشم به هم زدن خود را به آن منطقه رسانده بود و این مدافع بریتانیایی نیز با پاس عرضی و سر ضرب توانست فیرمینو را در بهترین شرایط صاحب موقعیت کند.

 

پس از این که مهاجم برزیلی توپ را وارد دروازه کرد، رابرتسون به سان گلزن لیورپول شادی می کرد و سر از پا نمی شناخت. بی شک او سزاوار چنین شادی هم بود چرا که به شکلی دیدنی خود را توپ را برای بابی فرمینو مهیا کرده بود.

 

1369286

 

1369287

دیدگاه‌ها