کد خبر : 1581107 | 14 دی 1397 ساعت 15:30 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیاست متفاوت آبی ها در نقل و انتقالات؛

بمب های فتحی روی نیمکت ترکید

سرپرست باشگاه استقلال روز جمعه را با دو خبر خوب برای هواداران این تیم آغاز کرد.

بمب های فتحی روی نیمکت ترکید

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کوتاه باقی مانده تا شروع تمرینات استقلال و در روزهایی که همه در انتظار تصویر دوباره سرور جپاروف با پیراهن تیم و یا خرید یک مهاجم جدید بودند، سرپرست استقلال از دو اتفاق مهم دیگر پرده برداری کرد.


امیرحسین فتحی بمب های نقل و انتقالاتی خود را نه در مرکز زمین و بلکه روی نیمکت منفجر کرد تا به این ترتیب در آستانه شروع تمرینات آبی ها با شرایط متفاوتی به استقبال تمرینات خود بروند.


سرپرست استقلال که همواره نشان داده خیلی علاقه ای به رسانه ای کردن جزییات اقدامات خود ندارد بی سر و صدا پرونده استخدام یک دستیار خارجی را نزدیک به دو ماه در سکوت خبری پیش برد و روز جمعه برای اولین مرتبه و بعد از نهایی شدن حضور این دستیار نام او را رسانه ای کرد تا با خیالی آسوده در انتظار دستیار جدید شفر برای تقویت استقلال باشد.


این پرونده اما برای مجیدی متفاوت بود؛ هر چند اخباری پیرامون سفرهای فتحی به دبی منتشر شد اما هیچگاه جزییات دقیق این سفرها رسانه ای نشد و وینفرد شفر نیز تا قبل از اعلام رسمی سرپرست باشگاه اشاره ای به این موضوع نکرد تا به این ترتیب فرهاد مجیدی نیز در سکوتی که مدیران باشگاه مد نظر داشتند به نیمکت این تیم نزدیک شود.


اضافه شدن این دو دستیار هر چند هنوز تمامی انتظارات هواداران را برآورده نمی کند اما مطمئنا دو گام کلیدی برای ساخت استقلالی بهتر در نیم فصل دوم است؛ استقلالی که با یک مربی تمرین دهنده و یک وزنه روحی مانند فرهاد مجیدی می تواند عملکرد متفاوتی داشته باشد.


فتحی و همکاران او در استقلال مطمئنا پرونده جذب مهاجم خارجی را نیز به همین شکل سپری می کنند و باید منتظر یک خبر ناگهانی درباره خریدهای استقلال در روزهای باقی مانده باشیم؛ خریدهایی که مطمئنا شفر نیز روی آنها حساب جداگانه ای بازکرده و برای تکمیل تیم خود می خواهد که هر چه سریعتر آنها را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها