کد خبر : 1581242 | 15 دی 1397 ساعت 10:30 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

قطعی شد: ستاره صرب از لاتزیو جدا نمی‌شود

مدیر برنامه‌های سرگی میلینکوویچ- ساویچ، ستاره صرب باشگاه لاتزیو، اعلام کرد که بر خلاف شایعات، این ستاره صرب، لاتزیو را ترک نخواهد کرد.

قطعی شد: ستاره صرب از لاتزیو جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتقال میلینکوویچ- ساویچ، ستاره صرب باشگاه لاتزیو به چندین باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس مطرح شده بود اما ماتیا کزمان، مدیر برنامه‌های او خیال هواداران لاتزیو را راحت کرد و گفت ساویچ در لاتزیو خیلی خیلی خوشحال است و قصد ترک این باشگاه را ندارد.

 

ساویچ 23ساله که در خط میانی تیم ملی کشورش صربستان هم بازی می‌کند در سری آ هم هواداران زیادی داشت و با وجود پیشنهادهای وسوسه‌برانگیز میلان و اینتر تصمیم گرفت در لاتزیو بماند.

 

ماتیا کزمان، مدیر برنامه‌های میلینکوویچ- ساویچ که خود مهاجم سابق باشگاه چلسی است، درباره او به یک تلویزیون ایتالیایی گفت:" سرگی در لاتزیو خیلی خیلی خوشحال است. او وقتی تصمیم گرفت در لاتزیو بماند نشان داد که چقدر این باشگاه و هوادارانش را دوست دارد، آنهم با وجود اینکه پیشنهادهای خیلی زیادی داشت".

 

کزمان در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" همه بازیکنان جوان فراز و نشیب دارند. او در شروع فصل روزهای سختی داشت ولی بازی به بازی بهتر شد و از ماه گذشته به سطح همیشگی‌اش برگشت. مردم اغلب فراموش می‌کنند که میلینکوویچ- ساویچ، مهاجم نیست. یادمان باشد که وظیفه‌ او گلزنی نیست. اما او در جریان بازی کارهای زیادی برای تیمش می‌کند".

 

کزمان در نهایت خیال هواداران لاتزیو را راحت کرد و گفت:" میلینکوویچ- ساویچ این ماه از لاتزیو نخواهد رفت. این 100درصد قطعی است".

 

 

دیدگاه‌ها