کد خبر : 1581250 | 15 دی 1397 ساعت 10:13 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

دختر مارادونا: حال پدرم وخیم نیست

دختر دیگو مارادونا، وخامت حال پدرش در بیمارستان را تکذیب کرد و مدعی شد که اسطوره آرژانتینی برای چک آپ به بیمارستان مراجعه کرده است.

دختر مارادونا: حال پدرم وخیم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته منابع خبری از خونریزی داخلی مارادونا و بستری شدن او در بیمارستان خبر دادند که موجی از نگرانی را در بین هواداران او به وجود آورد. با این حال، دالما مارادونا، دختر اسطوره آرژانتینی،  وخامت حال پدرش را تکذیب کرد و مدعی شد که اسطوره آرژانتینی به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 

 

1369509

 

 

آنخل ده بریتو، روزنامه نگار آرژانتینی در توئیتر خود مدعی شده بود که ستاره سابق ناپولی در بیمارستان الیووس بستری شده و دچار خونریزی داخلی شده است. دالما در پاسخ به او در توئیتر نوشت:" صحبت هایی مطرح می‌کنی که اشتباه هستند. نمی‌دانم چه کسی به شما این اطلاعات را می‌دهد ولی اینکه وقتی موضوع سلامتی است و اطلاعات اشتباهی مطرح می‌کنید، کار درستی نیست. به همه آنهایی که نگران پدر من هستند باید بگویم که او حالش خوب است. جیانی (دیگر دختر مارادونا) پیش اوست و کمی بعد به خانه خواهند آمد. می‌توانم که تصویری که برایم ارسال کردند را منتشر کنم ولی این کار را دوست ندارم.

 

پیش از این نیز تایید شده بود که مارادونا به حضور روی نیمکت دورادوس، تیم لیگ دسته دوم مکزیک، ادامه خواهد داد و بستری شدن در بیمارستان مانع کار او نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ها