کد خبر : 1581310 | 15 دی 1397 ساعت 12:32 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا از بیمارستان مرخص شد

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

مارادونا از بیمارستان مرخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شب گذشته منابع خبری از بستری شدن مارادونا به علت خونریزی داخلی خبر داده بودند و حال وی بسیار وخیم توصیف شده بود، دالما، دختر مارادونا تایید کرد که او برای چک آپ راهی بیمارستان شده و به هیچ وجه شرایط وخیمی ندارد.

 

 

1369576

 

 

حال اسطوره آرژانتینی، پس از اینکه تحت بررسی های لازم قرار گرفته، از بیمارستان مرخص شد تا خیال هوادارانش از این بابت راحت شود. این اولین بار نیست که مارادونا در بیمارستان بستری شده است. سبک زندگی خاص او، باعث شده تا سلامتی اش بارها مورد تهدید قرار بگیرد. تابستان گذشته پس از دیدار آرژانتین و نیجریه نیز او دچار افت شدید فشار شد و شایعات بسیاری نیز در این رابطه منتشر شد.

 

مارادونا در رابطه با بستری بودنش در اینستاگرام خود نوشت:" می‌خواهم از همه شما بابت حمایت‌هایتان تشکر کنم. من خوبم و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.  می‌خواهم به شما حتم دهم که هیچ اتفاق جدی رخ نداده و من خوبم. امروز را با نوه‌هایم بنجا، دیگیتو ماتیاس و دیگو فرناندو سپری خواهم کرد."

 

او همچنین به خاطر مشکل زانوهایش، در اکثر مواقع مجبور است از عصا برای راه رفتن کمک بگیرد. اسطوره 58 ساله که هدایت تیم دورادوس از دسته دوم لیگ مکزیک را برعهده دارد، دیدار بعدی را از دست خواهد داد. با این حال او مشکلی برای همراهی تیمش در ادامه فصل نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها