کد خبر : 1581418 | 15 دی 1397 ساعت 18:44 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هیچگاه در حد منچسترسیتی نبودیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، معتقد است تیمش نمایشی برابر مقابل منچسترسیتی ارائه داده است.

کلوپ: هیچگاه در حد منچسترسیتی نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با شکست برابر منچسترسیتی در دیدار آخر هفته قبل، حالا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به آنها صدرنشین است اما کلوپ مدعی شد این دیدار بر خلاف تقابل های اخیر دو تیم، دیداری برابر بوده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "از نظرم از زمانیکه من هدایت لیورپول را بر عهده گرفتم ما هیچ وقت در سطح منچسترسیتی نبودیم. البته لیورپول چند بار موفق به شکست دادن سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا هم شده اما در بسیاری از بازی ها سیتی تیم برتر زمین بوده است.

 

1368932

 

ما گل های بیشتری را به ثمر می رساندیم و خیلی خوب دفاع می کردیم اما احتمالا درصد مالکیت توپ حداقل 60 به 40 به سود سیتی بود و در این شرایط هم ما حریف را مغلوب می کردیم اما حالا همه چیز 50-50 است.

 

در جریان بازی هر دو تیم فراز و فرودهایی داشته و موقعیت هایی ایجاد می کردند. حالا آمار و ارقام بازی بین ما و سیتی برابر است اما نباید فراموش کرد به میدان رفتن در خانه آنها یکی از دشوارترین بازی هاست.

 

اگر دیدار برابر سیتی مساوی می شد و یا لیورپول به پیروزی می رسید هیچ کس تعجب نمی کرد اما حالا همه چیز تمام شده و ما این فصل دو بار با آنها بازی کرده ایم و حالا باید به دیگر بازی ها بپردازیم."

دیدگاه‌ها