کد خبر : 1581434 | 15 دی 1397 ساعت 20:21 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 2 - 0 فارست؛ صعود با درخشش موراتا

چلسی موفق شد با کسب برتری 0-2 برابر ناتینگهام فارست راهی دور بعدی رقابت های FA CUP شود.


به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در لیگ برتر بعد از شروعی خوب حالا فاصله زیادی با صدر جدول گرفته و امید چندانی به قهرمانی ندارد، رقابت های FA CUP را جدی گرفته و امروز با درخشش آلوارو موراتا موفق شد تیم ریشه دار ناتینگهام فارست را مغلوب کند.

 

1369697

 

1369695

 

آبی های لندن از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرده و موقعیت هایی را روی دروازه حریف خلق کردند که به نتیجه نرسید. اما جدی ترین فرصت چلسی در دقیقه 31 و با ضربه پنالتی سسک فابرگاس ایجاد شد اما هافبک اسپانیایی این موقعیت فوق العاده را از دست داد و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

اما چلسی در همان ابتدای نیمه دوم موفق شد به گل برسد. روی حرکت و ارسال هودسون اودوی از سمت راست و ضربه تمام کننده موراتا در مقابل دروازه، این تیم به گل اول دست یافت.

 

1369706

 

1369707

 

اما حملات چلسی ادامه یافت و در دقیقه 59 و یک بار دیگر با ارسال هودسون اودوی باز هم از سمت راست، این بار موراتا با یک ضربه سر تماشایی موفق به باز کردن دروازه فارست شد.

 

در ادامه و با برتری چلسی، جریان بازی آرام شده و دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه هم ایجاد کنند تا اینکه در نهایت چلسی با دبل موراتا موفق به شکست فارست و صعود به دور بعدی شد.

 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی ناتینگهام فارست به دلیل حضور در اردوی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا، برای چهارمین مسابقه متوالی تیمش را همراهی نمی‌کرد و فرصت بازی بزرگ برابر چلسی را از دست داد.

دیدگاه‌ها