کد خبر : 1581490 | 16 دی 1397 ساعت 09:15 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

دله آلی: غرور بی‌جا باعث شد از سیتی عقب بمانیم

دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش پیش از شکست در مقابل ولورهمپتون، در لیگ برتر، بیش از حد مغرور شده بودند و این شکست درس خوبی به آنها داده است.

دله آلی: غرور بی‌جا باعث شد از سیتی عقب بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، دله آلی، مهاجم انگلیسی و ملی‌پوش تاتنهام می‌گوید علت شکست تلخ تاتنهامی‌ها مقابل ولورهمپتون در روزهای پایانی سال 2018 که باعث شد تاتنهام در کورس قهرمانی سه امتیاز باارزش را از دست بدهد، این بوده که او و هم‌تیمی‌هایش به خودشان بیش از حد مغرور شده بودند و حریف را دست‌کم گرفته بودند.

 

علت تلخ بودن شکست مقابل ولورهمپتون برای تاتنهام این بود که شاگردان پوچتینو پیش از آن بازی، با اقتدار مقابل اورتون و بورنموث پیروز شده بودند و با توجه به وضعیت نامناسب منچسترسیتی در ماه دسامبر، امیدوار بودند که با پیروزی مقابل ولورهمپتون خود را به صدر جدول نزدیک کرده و به یکی از تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی تبدیل شوند.

 

دله آلی در گفتگو با اسکای اسپرتز در این باره گفت:" ما قبل از آن بازی خیلی آماده بودیم ولی به نظرم به خودمان مغرور شدیم. ولورهمپتون تیم فوق‌العاده‌ای است. ما فکر می‌کردیم حتما آن بازی را می‌بریم ولی تیمی که می‌خواهد یکی از دو سه تیم برتر لیگ باشد نباید در مورد هیچ رقیبی اینطور فکر کند".

 

دله آلی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" یک تیم بزرگ باید در تک تک بازی‌ها دقیق و بی‌رحم باشد و نمی‌تواند پایش را از روی پدال گاز بردارد. بعد از آن شکست با هم صحبت کردیم و هم‌قسم شدیم که دیگر اجازه ندهیم چنین اتفاقی برای تاتنهام بیفتد".

 

 

 

دیدگاه‌ها