کد خبر : 1581493 | 16 دی 1397 ساعت 09:45 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی اینستاگرامی پراحساس با فابرگاس(عکس)

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی چلسی، بعد از خداحافظی سسک فابرگاس با این تیم، با انتشار یک پست اینستاگرامی پراحساس با فوتبالیست هموطنش خداحافظی کرد.

خداحافظی اینستاگرامی پراحساس با فابرگاس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گزارشهای رسانه‌ای نشان می‌دهد انتقال سسک فابرگاس از چلسی به موناکو قطعی شده و او ظرف چند روز آینده روانه فرانسه خواهد شد، فابرگاس 31ساله دیروز در بازی چلسی مقابل ناتینگهام فارست، در جام حذفی انگلیس، بازوبند کاپیتانی آبی‌های لندن را به بازو بست تا بعد از چهار سال و نیم آخرین بازی‌اش برای چلسی را انجام دهد. در این بازی که در مرحله سوم جام حذفی انگلیس برگزار می‌شد چلسی با دو گل موراتا، 2-0 به پیروزی رسید. فابرگاس که در اواخر بازی تعویض شد، با چهره‌ای اشک‌آلود با هواداران چلسی در ورزشگاه خانگی این تیم، استمفورد بریج خداحافظی کرد.

 

1369775

 

اما بعد از پایان بازی، موراتا که هموطن سسک فابرگاس اسپانیایی است برای خداحافظی با او به شبکه‌های اجتماعی پناه برد و با انتشار یک پست پراحساس در اینستاگرام خطاب به فابرگاس نوشت: نمی‌دانی دلم چقدر برایت تنگ می‌شود".

 

موراتا در ادامه پست اینستاگرامی خود آورده:" تشکر از تو و خانواده بی‌نظیرت که از هر نظر به ما کمک کردید. به خاطر همه لحظاتی که در این باشگاه با هم زندگی کردیم از تو سپاسگزارم و امیدوارم از این به بعد هر کاری می‌کنی موفق باشی".

 

موراتا تنها بازیکن چلسی است که روز شنبه، در شبکه‌های اجتماعی با فابرگاس خداحافظی کرده و برای او آرزوی موفقیت کرده است.  

 

دیدگاه‌ها