کد خبر : 1581498 | 16 دی 1397 ساعت 10:17 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی جالب احمدخلیل در محمدبن زاید

تعویض طلایی روباه پیر به داد میزبان رسید

تعویض طلایی روباه پیر ایتالیایی باعث شد تا میزبان پرادعای جام هفدهم در خانه و مقابل دیدگان طرفدارانش از شکست بگریزد.

تعویض طلایی روباه پیر به داد میزبان رسید

به گزارش "ورزش سه"، انتظار نمی رفت امارات در بازی افتتاحیه جامی که برای دومین بار میزبانی اش را برعهده گرفته بود اسیر بازی خوب و هوشمندانه بحرین قرار بگیرد؛ اما این اتفاق افتاد تا آلبرتو زاکه رونی و شاگردانش تا یک قدمی کابوسی بزرگ پیش بروند. گل دقیقه 78 محمد الرحیمی می رفت تا شکستی تلخ در بازی افتتاحیه برای میزبان رقم بزند اما یک تعویض طلایی از سوی روباه پیرایتالیایی دوباره ورق را برگرداند.


زاکه رونی وقتی دید تیمش با یک گل از بحرین عقب افتاده است در ده دقیقه پایانی به احمد خلیل ستاره سرشناس و کهنه کار خود در خط حمله اعتماد کرد تا با ورود این بازیکن سیستم بازی امارات تهاجمی تر از قبل شود. ستاره باشگاه شباب الاهلی در شب ورود به باشگاه صدتایی ها در فیفا توانست پنجاهمین گل ملی خود را از روی نقطه پنالتی در آخرین دقایق بازی به ثمربرساند تا افتتاحیه جام هفدهم به شبی رویایی برای او تبدیل شود.


رکوردهای جاودانه احمدخلیل 27 ساله در دومین جام ملت های که برای امارات به میدان می رود، در ورزشگاهی به ثبت رسید که نزدیک به 40 هزار نفر هوادار این کشور اصلا دوست نداشتند شادی زاید الوصف شان از تماشای دیدن افتتاحیه جام هفدهم با باخت به بحرین از بین برود. خلیل در ده دقیقه پایانی کنار علی مبخوت نشان داد امارات با دو مهاجم خیلی بهتر از یک مهاجم بازی می کند و این همان تغییری است که زاکه رونی باید در دستور کار قرار بدهد.

 

1369786

 

1369783

 

1369784

 

1369785

 

 

 

 

دیدگاه‌ها