کد خبر : 1581541 | 16 دی 1397 ساعت 11:13 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - رئال سوسیداد

رئال مادرید امروز در خانه میزبان رئال سوسیداد خواهد بود.

پیش بازی رئال مادرید - رئال سوسیداد

به گزارش "ورزش سه"، رئال که فرم خوبی در پیش گرفته بود و 3 پیروزی پیاپی در لالیگا کسب کرده بود، هفته گذشته در دیدار معوقه مقابل ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شد و حالا با 30 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است. شاگردان سانتیاگو سولاری 7 امتیاز با صدرنشین جدول یعنی بارسلونا فاصله دارند و برای جبران این اختلاف، کار سختی پیش روی آنها خواهد بود. با این حال، هنوز فرصت زیادی تا پایان فصل باقی مانده و باید دید که هم رئال و هم بارسا چگونه کار خواهند کرد، هر چند که کارشناسان شانس زیادی برای قهرمانی رئال قائل نیستند.

 

 

1369380

 

 

در آن سو، رئال سوسیداد با 19 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. آبی و سپیدپوشان در 4 بازی اخیر خود متحمل 4 شکست شده اند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. با توجه به فرم ضعیف سوسیداد و نتایج اخیرشان مقابل رئال، نباید انتظار داشت که رئالی ها کار سختی در این بازی پیش رویشان باشد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، رئال موفق به کسب 6 پیروزی شده است و سوسیداد نتوانسته امتیازی از آنها بگیرد. اما رئال برای بازی امروز، گرت بیل را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و احتمالا ایسکو بعد از مدت ها در ترکیب اصلی تیم در لالیگا قرار خواهد گرفت. مارکو آسنسیو ، ماریانو و مارکوس یورنته نیز قادر به همراهی تیمشان نیستند. در آن سو، مارتین مرکوئلانز، کوین رودریگس و آندونی گوروسابل به علت مصدومیت در این دیدار حاضر نیستند و تئو هرناندس که از رئال مادرید به صورت قرضی به سوسیداد پیوسته، نمی‌تواند مقابل تیم اصلی اش بازی کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1369851

دیدگاه‌ها