کد خبر : 1581543 | 16 دی 1397 ساعت 19:17 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر تراکتور به یک وعده دیگر هم عمل کرد

محمدرضا اخباری در حالی به تراکتورسازی پیوست که هواداران تراکتور از مدت ها قبل خواهان این انتقال شده بودند.

مدیر تراکتور به یک وعده دیگر هم عمل کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتورسازی یکشنبه خبرسازی را سپری کرد. تراکتوری ها بعد از عقد قرارداد با کوین کنستانت خبر خداحافظی علیرضا اسدی مدیرعامل خود را منتشر کردند. در  این شرایط عباس الیاسی فعلا امور مدیریتی باشگاه را برعهده گرفت و در اولین گام با محمدرضا اخباری دروازه بان محبوب پرشورها قرارداد همکاری امضا کرد.

 

الیاسی در حالی مدیریت باشگاه تراکتور را دوباره در دست گرفته که هواداران این تیم خاطرات خوبی از او دارند. الیاسی بعد از برکناری مصطفی آجورلو در اواخر فصل گذشته لیگ برتر سکاندار مدیریت باشگاه شد و از روز اول با وعده خصوصی سازی پابه این عرصه گذاشت. با وجود اینکه خیلی ها تصور می کردند واگذاری تراکتورسازی عملی نمی شود، اما الیاسی به وعده اش عمل کرد و توانست به خواسته هواداران تراکتور که همانا واگذاری باشگاه به زنوزی بود را جامه عمل پوشاند.

 

بعد از این اتفاق مالک تراکتورسازی خواهان حضور او در باشگاه شد و ریاست هیات مدیره سرخپوشان تبریزی را به الیاسی سپرد که امروز با رفتن اسدی فعلا امور مدیریتی به او سپرده شده است.

 

او نزد هواداران تراکتور به عنوان مدیری شناخته می شود که هرگز دروغ نگفته و به وعده هایش عمل کرده و امروز نیز در اولین روز کاری به عنوان مدیر عامل توانست محمدرضا اخباری را به تراکتور برگرداند.

دیدگاه‌ها