کد خبر : 1581579 | 16 دی 1397 ساعت 13:13 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه گرت بیل را تکرار نکن

توصیه سرمربی سابق تراکتور به آرون رمزی

جان توشاک، سرمربی سابق تراکتور سازی و تیم ملی ولز به آرون رمزی، هموطنش که در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار دارد، توصیه کرد که اشتباه گرت بیل را انجام ندهد و سریعا زبان ایتالیایی یاد بگیرد.

توصیه سرمربی سابق تراکتور به آرون رمزی

به گزارش "ورزش سه"، رمزی در پایان فصل قراردادش با آرسنال به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که رمزی با یووه به توافق رسیده و حتی قرارداد داخلی با این تیم امضا کرده ولی توشاک توصیه مهمی به او دارد.

 

 

1369887

 

 

او در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" رمزی بازیکن با استعدادی است ولی نمی‌دانم که می‌توان او را یک ستاره خواند یا نه. در حال حاضر او برای یک باشگاه بزرگ بازی می‌کند و به زودی به یک باشگاه بزرگ دیگر می‌پیوندد. این کیفیت بالای او را نشان می‌دهد، حتی با اینکه من هنوز پست دقیق او را متوجه نشده ام. این یک مشکل برای یوونتوس خواهد بود و باید سریعتر مشخص شود که پست او کجاست. نمی‌دانم که آیا آرون به اندازه کافی از نظم می‌داند که مقابل دفاع بازی کند یا نه. نمی‌دانم او می‌تواند نزدیک به مهاجم باشد و گلزنی کند یا نه. شاید در خط میانی 3 نفره بهتر باشد، جایی که احتمالا می‌تواند به حریفان فشار بیاورد و مهاجمان میانی را تغذیه کند. در فوتبال مدرن شما باید توانایی‌های متعدد داشته باشید و او هم بازیکن مدرنی است.

 

 

1369240

 

 

فرصت ویژه ای در اختیار او قرارداده شده تا هم بازی رونالدو شود، رشد و پیشرفت کند و این یعنی خوش شانسی برای کسی که خیلی هم خوش شانس نبوده است. سال 2010 من از تلویزیون شاهد مصدومیت شدید او مقابل استوک سیتی بودم. شوکه شده بودم. 9 ماه طول کشید که برگردد ولی این تجربیات شخصیت او را شکل داده است.

 

من به همه بازیکنان توصیه می‌کنم که به خارج از کشورشان بروند. من با این کار سعی کردم که به دیگر کشورها بروم و فرهنگ آنها و خودم را بهتر بشناسم. البته می‌توانم به شما حتم بدهم که برای بازیکنان بریتانیایی، حضور در خارج از بریتانیا کار آسانی نیست. خیلی مهم است که آرون اشتباه گرت بیل در مادرید را تکرار نکند. او باید خیلی سریع زبان یاد بگیرد. برای همین است که بهترین تصمیم برای او، پیوستن به یووه در تابستان است و نه در ژانویه."

دیدگاه‌ها