کد خبر : 1581589 | 16 دی 1397 ساعت 13:53 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه بسیار سنگین در انتظار فرانک ریبری

حسن سالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ از "جریمه بسیار سنگین" برای فرانک ریبری، پس از توئیت توهین آمیز او خبر داد.

جریمه بسیار سنگین در انتظار فرانک ریبری

به گزارش "ورزش سه"، ریبری پس از اینکه در رستورانی مشهور حاضر شد و ویدیویی از خودش در حال خوردن استیک با روکش طلا منتشر کرد، به شدت مورد انتقاد هواداران و روزنامه نگارها قرار گرفت. اما واکنش او نسبت به انتقادات به شدت تند بود و او از الفاظ بسیار رکیک در پاسخ  به منتقدانش استفاده کرد. همین موضوع برای او دردسرساز شده و حال مدیر ورزشی بایرن مونیخ از جریمه ای سنگین برای او خبر داد.

 

 

1369899

 

 

سالیحمیدزیچ گفت:" من صحبتی طولانی با فرانک داشتم و به او اطلاع دادم که ما قصد داریم جریمه ای بسیار سنگین برای او در نظر بگیریم و او هم قبول کرده است. او از کلماتی استفاده کرد که ما در بایرن مونیخ نمی‌توانیم آنها را قبول کنیم  و فرانک هم حق استفاده از آنها را ندارد زیرا او بازیکن و نماینده باشگاه بایرن مونیخ است."

 

سالیحمیدزیچ همچنین تایید کرد که ریبری به این رستوران دعوت شده و هزینه ای برای غذاها پرداخت نکرده است. او گفت:" به فرانک تهمت زده شده و او مورد توهین قرار گرفته است. نه فقط  فرانک بلکه همسر باردار او، بچه‌هایش و مادرش که در حال حاضر در بیمارستان و تحت عمل جراحی قرار دارد. فرانک می‌خواسته از خود و خانواده اش دفاع کند. او حق این کار را داشته و ما از او حمایت می‌کنیم ولی متاسفانه کنترل خودش را از دست داد."

دیدگاه‌ها