کد خبر : 1581651 | 16 دی 1397 ساعت 18:00 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

شادی شگفتی‌آفرین‌ها در هزاع بن زاید (عکس)

تیم ملی اردن در اولین دیدار خود پیروزی شیرینی برابر استرالیا به دست آورد تا بازیکنان آن‌ها این گونه شادی کنند.

شادی شگفتی‌آفرین‌ها در هزاع بن زاید (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم ملی اردن که در تاریخ فوتبال خود هیچگاه مقام قهرمانی قاره کهن را به دست نیاورده است، توانست در اولین مسابقه‌اش در جام ملت‌های آسیا شگفتی جالبی خلق کند و با تک گل بن یاسین مدافع عنوان قهرمانی یعنی استرالیا را شکست بدهد.

 

1369992


شاگردان بورکلمانس بلژیکی در دیدار برابر استرالیا نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند و در همان نیمه اول دروازه حریف پرآوازه را باز کردند. تصویر زیر نشان می‌دهد که بازیکنان اردن بعد از گل مدافع پیش کشیده خود سرمست از این برتری بر سر یاسین آوار شدند و خود را در خوشحالی او سهیم کردند.

 

1369993


اردنی‌ها در ادامه تحت فشار استرالیا قرار گرفتند اما با اتکا به ضد حملات خطرناکشان موقعیت‌های بسیار زیادی را به دست آوردند که با بدشانسی از بین رفت. در لحظات پایانی هم شاگردان آرنولد دو موقعیت عالی برای به تعادل کشیدن نتیجه به دست آوردند که با درخشش عامر شفیع، دروازه‌بان اردن هر دو خنثی شد و بلافاصله سوت پایان بازی توسط داور عمانی به صدا درآمد تا خوشحالی جالب توجهی از اردنی‌ها را ببینیم؛ گویی که با این برد آن‌ها به دور بعد صعود کردند. هر چند این سه امتیاز حساس در آینده کمک زیادی به صعود اردن از مرحله اول به عنوان تیم اول یا دوم خواهد داشت و احتمال جدال آن‌ها با ایران را کم خواهد کرد.

 

1369994

 

دیدگاه‌ها