کد خبر : 1581707 | 17 دی 1397 ساعت 22:50 | 79.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بلژیکی حالا دلداده سولسشر شده است!

روملو لوکاکو که روزی مدعی بود خودش را برای ژوزه مورینیو به دیوار آجری می کوبد، حالا به تمجید از اوله گونار سولسشر پرداخته است.

ستاره بلژیکی حالا دلداده سولسشر شده است!


به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد در مصاحبه ای اذعان داشت با ورود سولسشر و با توصیه های او، این بازیکن شرایط بهتری پیدا کرده و لوکاکو نیز قصد دارد با گلزنی های مکرر، تلاش های سرمربی جدید یونایتد را جبران کند.

 

1370094

 

لوکاکو گفت: "در تمرینات مشاهده می کنید که سولسشر تلاش می کند به شما در امر تمام کنندگی و حمل توپ کمک کند. سولسشر به ما در مورد کار با توپ و سبک بازی مورد علاقه اش به خوبی توضیح داده و این توصیه ها به شدت برای من مفید واقع شده است.

 

راهنمایی های سولسشر باعث می شود من در پستی قرار بگیرم که دلخواهم هست و او می داند من چه سبک مهاجمی هستم و روی نقاط قوت ما کار می کند. سولسشر می داند که من علاقه در پست مهاجم مرکزی بازی کرده و همیشه مقابل دروازه باشم. او می داند من مهاجم خطرناکی هستم اما باید بدون توپ هم به دیگر بازیکنان کمک کنم و من نیز سعی می کنم با گلزنی هایم، پاسخ کمک های او را بدهم.

 

اردوی دوبی؟ این اردو به ما کمک می کند تبدیل به تیمی واحدتر بشویم زیرا ما خیلی اوقات بیرون زمین کنار هم هستیم و اینگونه به هم نزدیک تر می شویم."

دیدگاه‌ها