کد خبر : 1581804 | 17 دی 1397 ساعت 11:06 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

روزبه مردی برای همه پست ها (عکس)

روزبه چشمی بعد ازمصدومیت دو بازیکن ارزشمند تیم ملی در پست حساس هافبک دفاعی این بار گویا قرار است کی روش او را یک خط جلوتر بیاورد تا وی را در این پست به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"،  شاید  حتی خود  چشمی هم نمی داند  کارلوس کی روش قرار است  از او در کدام منطقه استفاده کند اما این موضوع در انگیزه های روزبه جهت آماده سازی خودش  تفاوتی ایجاد نمی کند چرا که روزبه در این سال ها  ثابت کرده در هر پستی که به خدمت گرفته شود برایش تفاوتی نخواهد کرد.


اگر بخواهیم ملاک چیدمان تیم ملی را آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی برابر سوریه قرار دهیم  این جوان خوش قد و قامت  تیم ملی  را  باید در پست هافبک تدافعی تیم ملی  فرض کنیم  و این تغییر با توجه به غیبت سعید عزت الهی و علی کریمی منطقی به نظر می رسد .


با وجود اینکه روزبه چشمی را این روزها عادت کرده ایم در خط دفاعی ببینیم نباید فراموش کنیم که وی به خاطر بازی های خوبش و درخشش در هافبک تدافعی  بود  که باشگاه  استقلال را مجاب به خریدن وی نمود.


چشمی که به علت مصدومیت در آخرین دقیقه های اولین بازی تیم ملی در جام جهانی مقابل مراکش با جام جهانی خداحافظی کرد دلش نمی خواهد در این جام هم بازی ها را از بیرون به تماشا بنشیند و  اگر امروز در ترکیب نهایی تیم حضور پیدا کند دیگر بعید است اجازه دهد کسی جای او را در ترکیب اصلی از آن خود کند درست همان کاری را که مجید حسینی به  بهترین نحو ممکن انجامش داد  تا درهای فوتبال اروپا را در شروع فوتبالش به روی خود باز کند.

 

دیدگاه‌ها