کد خبر : 1581827 | 17 دی 1397 ساعت 11:49 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مرد دانمارکی به لیگ ستارگان؛

لادروپ در آستانه سرمربی الدحیل

تیم الدحیل دو روز پس از اخراج نبیل معلول، سرمربی بعدی را مشخص کرد و به نظر می رسد از این پس میشل لادروپ معروف روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

لادروپ در آستانه سرمربی الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، نبیل معلول پس از جام جهانی روسیه سرمربی تیم الدحیل قطر شد اما نتوانست شرایط خوب این تیم را حفظ کند. آن ها در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با شکست مقابل پرسپولیس از آسیا حذف شدند و در لیگ هم پایین تر از السد قرار گرفتند و نتوانستند صدرنشینی فصل گذشته را ادامه دهند.

 

حالا روزنامه العرب قطر خبر داده که الدحیلی ها با مرد 54 ساله دانمارکی به توافق رسیده و هدایت الدحیل را به او خواهند سپرد. میشل لادروپ که در گذشته نیز هدایت همین الدحیل (لخویای سابق) را برعهده داشت و توانست با این تیم به موفقیت های نسبی برسد،  به گفته رسانه های قطری دو روز بعد به قطر می رود تا رسما به عنوان سرمربی الدحیل معرفی شود.

 

وی که سابقه بازی در تیم رئال مادرید را دارد، همراه با لخویا توانست در یک فصل قهرمان لیگ شود و جام ولیعهد را هم به دست آورد. او پس از قهرمانی با الدحیل در فصل 2014-2015 سرمربی تیم الریان شد اما در دو فصلی که آنجا بود نتوانست آن ها را به هدفشان برساند.

 

اکنون مدیران باشگاه الدحیل تصمیم گرفته اند با برگرداندن لادروپ، شرایط تیمشان را تغییر دهند. الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال، العین و الهلال هم گروه است.

دیدگاه‌ها