کد خبر : 1581836 | 17 دی 1397 ساعت 12:10 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

چیتری از خیلی بازیکنان خارجی امارات بهتر است

گزارشگر اماراتی: این یک فیلم هندی نیست

نمایش جذاب تیم ملی هند بحث اول اینروزهای جام ملت های آسیا و اتفاق اصلی هفته اول تا این زمان بوده است به طوری که بیشتر اخبار و نظر ها حول محور این تیم می چرخد.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی هند در اولین مسابقه اش در جام ملت های آسیا نمایشی جذاب و تماشاگر پسند داشت و با 4 گل تایلند را شکست داد. در این روز سونیل چیتری مهاجم سرشناس هندی با زدن دو گل بهترین بازیکن زمین بود. نمایش هند با توجه به جمعیت زیاد هندی که در امارات زندگی می کنند و همگروهی این دو کشور در جام ملت ها بیش از همه مورد توجه رسانه های اماراتی بوده است. علی سعید الکعبی گزارشگر معروف اماراتی که در این کشور یک ژورنالیست معتبر به حساب می آید درباره نمایش هند نوشت:« این یک فیلم هندی نبود بلکه درس فوتبال بود. هندی ها نشان دادند که برای موفقیت در فوتبال باید از انجام آن لذت برد.»


این گزارشگر سرشناس همچنین نوشت:« فوتبال هند در این سال ها پیشرفت کرده است. آن ها نشان دادند پیشرفت و موفقیت با شعار و فخرفروشی امکان ندارد بلکه با کار و تلاش است که اتفاق می افتد.» این گزارشگر معروف بعداز کنایه ای که به تیم ملی کشورش زد نقدی هم بر باشگاه های اماراتی می کند:« سونیل چیتری نمایش فوق العاده ای داشت. او نشان داد که از خیلی از بازیکنان خارجی که در لیگ امارات بازی می کنند بهتر است اما اگر نام او چیترینیو بود حتما تیم های باشگاهی ما با هم برای جذب او رقابت می کردند.»

 

1370253

دیدگاه‌ها