کد خبر : 1581865 | 17 دی 1397 ساعت 13:47 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

فخرالدینی: ذوب آهن فقط حمایت می خواهد

می خواستیم قهرمان شویم ولی سرخورده شدیم

مدافع راست ذوب آهن می گوید این تیم برای نیم فصل دوم کاملا آماده می شود.

می خواستیم قهرمان شویم ولی سرخورده شدیم

میلاد فخرالدینی در این باره به ورزش سه گفت: خوشبختانه حال و هوای ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول کاملاً تغییر کرده است و تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا به صورت کامل برای نیم فصل دوم آماده شویم.


میلاد فخرالدینی در مورد حضور منصوریان در ذوب آهن می گوید: با حضور آقای منصوریان، تیم روند بهبودی خود را شروع کرده است. تمرینات ما در نیم فصل به صورت منظم و پرفشار در حال انجام است و به نظر خودم هم به لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد، هم به لحاظ روحی و هم تاکتیکی. ذوب آهن در نیم فصل اول همه تمرکز خود را بر روی قهرمانی گذاشت و وقتی نتوانستیم در چند بازی نتایج مطلوب بگیریم سرخورده شدیم. داوریها هم که با اشتباهات متعدد، اجازه نداد ذوب آهن به بازیها برگردد و در هر بازی مشکلات داوری به ما ضربه جبران ناپذیری وارد ساخت.


مدافع با تجربه ذوب آهن در پایان گفت: ما مطمئن هستیم ذوب آهن در نیم فصل دوم به شرایط خوب خودش باز خواهد گشت. آقای آذری به صورت شبانه روزی در حال تلاش است و کادر فنی تیم هم با تمرکز کامل در حال تغییر شرایط تیم است. امیدواریم با حفظ این شرایط و البته حمایت بیشتر مدیران و کارخانه، بتوانیم ذوب آهنی قدرتمند در نیمه دوم فصل داشته باشیم. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم بهترینها هستند و مطمئناً این تیم به روزهای خوبش باز می گردد. از هواداران خوب ذوب آهن، کارگران عزیز کارخانه ذوب آهن و مردم اصفهان می خواهیم بیشتر در کنار ذوب آهن باشند تا ذوب آهن خوب 5 سال اخیر را بار دیگر ببینیم.

 

دیدگاه‌ها