کد خبر : 1581915 | 17 دی 1397 ساعت 16:26 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاری: تارتار نخواهد از پارس جدا نخواهم شد

مدافع چپ موفق پارس جنوبی در نیم فصل اول مدعی است تنها در صورتی که سرمربی تیمش اجازه جدایی دهد، پارس را ترک خواهد کرد.

ستاری: تارتار نخواهد از پارس جدا نخواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ستاری، مدافع پارس جنوبی که در نیم فصل اول در تمامی دقایق دیدارهای این تیم به میدان رفته آماده سازی تیمش را برای نیم فصل دوم مناسب ارزیابی می‌کند و می‌گوید: ما نیم فصل اول را به خوبی پشت سر گذاشتیم و توانستیم در جایگاه مناسبی حاضر شویم. اکنون برای ادامه مسابقات برنامه آماده سازی را دنبال می‌کنیم و امیدواریم با حفظ روند قبلی به نتایج بهتری نیز دست یابیم و هواداران جمی را راضی نگه داریم.


درباره نتایج پارس جم گفت: تیم ما شگفتی ساز است چون از نظر هزینه جز  دو یا سه تیم پایین جدول، اما در جدول نتیجه ها ششم هستیم. وقتی این تیم را انتخاب کردم دیدم تفکرشان متفاوت است و برروی بازی من تاثیر مثبت دارد. خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد و فصل خوبی داشته ام. اکثر بچه ها جوان و میانگین سنی نزدیکی دارند به جز آقای محمد نوری و رحمان احمدی که از نظر تجربه به تیم و جوانترها کمک می کنند. خود من هم از این دو بزرگتر یاد گرفتم و از تجربه شان استفاده کردم.


ستاری با اعلام اینکه علیرغم دریافت پیشنهاداتی قصد جدایی از این تیم را در مقطع فعلی ندارد گفت: از تیم های دیگر پیشنهادات خوبی گرفته ام، مدیربرنامه ام با آنها صحبت می کند تا شرایط خوب نباشد و باشگاه هم موافق نباشد جایی نمی روم. هرکس دیگری هم جای آقا تارتار باشد دلیلی ندارد بازیکنان خوبش را از دست بدهد. تا همین حالا هم بنگر و میربزرگی از تیم خارج شده اند و لیست تیم، جای خالی دارد.

دیدگاه‌ها