کد خبر : 1581954 | 17 دی 1397 ساعت 17:56 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار دارم اشتانگ بعد از جام ملت‌ها نباشد

اظهارات تند ستاره سوریه علیه سرمربی تیم ملی

فراس خطیب، کاپیتان و ستاره تیم ملی سوریه در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و سخنانی تندی را علیه سرمربی آلمانی تیم ملی به زبان آورد.

اظهارات تند ستاره سوریه علیه سرمربی تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم ملی سوریه روز گذشته در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا به دیدار فلسطین رفت و در پایان با نتیجه تساوی بدون گل برابر حریف نه چندان قدرتمند خود متوقف شد. فراس خطیب، کاپیتان تیم ملی سوریه با حضور در یک برنامه تلویزیونی ضمن انتقادات تندی که به برند اشتانگ داشت در خصوص این دیدار گفت:


تیم ملی سوریه با توجه به بازیکنانی که دارد یکی از کاندیداهای صعود است. برای اولین بار است که سوریه این تعداد از بازیکنان و استعدادها را در اختیار دارد اما ترکیب ما برابر فلسطین اشتباه بود. ما باید بگویم تا وقتی این مربی هست به تیم ملی ملحق نمی‌شوم. اشتانگ قراردادش تا پایان جام ملت‌ها است و انتظار ندارم این همکاری ادامه پیدا کند. اگر این اتفاق رخ دهد دیگر به تیم ملی برنمی‌گردم و برای آن‌ بازی نخواهم کرد.


وی در ادامه گفت: ما بازیکنی داریم به نام محمد عثمان که از هلند آمده و توانایی فوق العاده‌ای دارد اما روی نیمکت می‌نشیند. در حالی که می‌تواند گره گشا باشد و نتیجه را به نفع سوریه تغییر دهد. تغییر سوم ما دفاع وسط بود و اصلا آن را متوجه نشدم. ما از عمر السوما و خریبین زیاد چیزی ندیدیم چون وظایف غلطی داشتند و همه بر عهده سرمربی است.


تیم ملی سوریه دومین بازی خود را برابر اردن انجام می‌دهد و برای صعود بی دردسر باید برابر حریف قدرتمند خود به برتری رسیده و به مسابقه آخر برابر استرالیا امیدوار باشد.

 

دیدگاه‌ها