کد خبر : 1581977 | 17 دی 1397 ساعت 18:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسلحه‌های هندی‌ علیه زمین‌های امارات (عکس)

هواداران فوتبال هند دوست دارند به رویاپردازی خود که از شب گذشته آغاز شده در مقابل امارات هم ادامه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات در دیدار اول برابر بحرین و البته با پنالتی دقایق پایانی به تساوی یک بر یک دست یافت، تا در دومین دیدار برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز برابر  هند پا به میدان بگذارد.


در مقابل بحرین هواداران اماراتی با تدابیر فدراسیون امارات به صورت رایگان وارد ورزشگاه شدند و در مقابل هند هم این استراتژی ادامه خواهد یافت و فدراسیون امارات 5 هزار بلیت برای تماشای این بازی اختصاص داده تا سکوهای ورزشگاه زائد توسط علاقمندان به فوتبال پر شود؛ اما هندی ها هم که در تمام کشورهای دنیا و از جمله امارات حضور دارند، قصد ندارند به راحتی تیم ملی فوتبال خود را که پس از 55 سال به اولین پیروزی در جام ملت های آسیا دست یافته، رها کنند.


کنستانتین مربی انگلیسی تیم ملی هند در کنفرانس خبری پس از پیروزی تاریخی 4 بر 1 شب گذشته برابر تایلند گفت که اسلحه امارات زمین آنها است (اشاره به میزبانی آنها)، ولی ما هم هواداران را به عنوان اسلحه خود در اختیار داریم.


هندی ها در دومین مصاف به دیدار میزبان مسابقات می روند و حالا هواداران پرشمار این کشور درامارات در صددند تا بخش وسیعی از ظرفیت 50 هزار نفری ورزشگاه زائد را پر کنند؛ چیزی که مربی انگلیسی هند از آن به عنوان اسلحه هند یاد می کند و امیدوار است با اتکا به مهاجران زیاد هندی که در امارات هستند، دومین پیروزی و صعود تاریخی آنها رقم بخورد.

 

1370428

دیدگاه‌ها