کد خبر : 1582071 | 17 دی 1397 ساعت 22:44 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

آقاجانیان: سید مجید از قبل مصدومیت داشت

مربی تیم ملی ایران درباره تعویض سید مجید حسینی در بین دو نیمه توضیحاتی ارائه داد.

آقاجانیان: سید مجید از قبل مصدومیت داشت

به گزارش "ورزش سه"، مارکار آقاجانیان پس از بازی ایران و یمن در جمع خبرنگاران گفت: همواره دیدار اول در یک تورنمنت سخت است؛ دیدید که در همین جام ملت‌ها چه اتفاقاتی افتاده است؛ شاید امروز در شروع بازی استرس در تیم وجود داشت ولی بعد از زدن گل اول، شرایط عادی شد.

 

او ضمن تبریک به بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: همه نفرات تیم عالی کار کردند؛ دیدید که تیم حریف هم تا آخرین لحظه و با وجود دریافت پنج گل تلاش می‌کرد و می‌جنگید؛ نتیجه خوبی برای گام اول به دست آوردیم.

 

مربی تیم ملی ایران درباره نمایش دور از انتظار تیم‌های استرالیا و کره جنوبی عنوان کرد: بازی اول مسابقات همیشه سخت است؛ ما نیز چون گل اول را زدیم، کارمان راحت‌تر شد؛ بچه‌ها نیز واقعا خوب کار کردند که دوباره به آنها تبریک می‌گویم و دست‌شان درد نکند؛ از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که از ثانیه اول ما را حمایت کردند.

 

آقاجانیان درخصوص دیدار برابر ویتنام گفت: این تیم را نیز تجزیه و تحلیل کردیم و می‌دانیم تیم سرعتی و خوبی است؛ فردا هم از نزدیک بازی این تیم برابر عراق را می‌بینیم؛ تمام هدفمان بازی برابر ویتنام است.

 

او پیرامون تعویض سید مجید حسینی و اینکه این مدافع با مصدومیت مواجه شده است، ابراز کرد: مسئله خاصی نبود؛ او از قبل آسیب دیدگی جزئی داشت که می‌خواستیم مشکلی برای او به وجود نیاید.

 

دیدگاه‌ها