کد خبر : 1582089 | 18 دی 1397 ساعت 10:47 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

از سوریه جام جهانی تا یمن جام ملت ها

آرتیست‌های بازی اول؛ این یمنی‌های سرخپوش!

تقریبا مدت زمان زیادی بود که با رقبایی اینچنین آرتیست روبرو نشده بودیم. یمنی ها پس از هر خطا آنچنان مظلوم نمایی می کردند که این بازیکنان ایرانی بودند که روی آنها مرتکب خطا شدند.

آرتیست‌های بازی اول؛ این یمنی‌های سرخپوش!

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران اولین دیدار خود برابر تیم ملی یمن را با پیروزی پرگل پشت سر گذاشتند. نکته ای که در این مطلب به آن می پردازیم به گل های تیم ملی برنمی گردد بلکه به رفتار بازیکنان تیم ملی یمن بر می گردد. یمنی ها در دیدار دیروز با ارائه یک فوتبال کاملا فیزیکی، بارها و بارها اقدام به خطا روی بازیکنان ایرانی می کردند و جالب اینکه وقتی داور در سوت خود می دمید آنچنان وانمود می کردند که گویی هرگز خطایی مرتکب نشدند. خطایی که برخی از آنها از سوی داور، مستحق کارت زرد تشخیص داده شد.


مدت های زیادی بود تیم ملی با چنین فضایی روبرو نشده بود و در صورتی که بخواهیم به حافظه خود فشار بیاوریم به دیدار برابر تیم ملی سوریه، در بازی رفت مرحله مقدماتی جام جهانی می رسیم. جایی که بازیکنان سوری بعد از هر رودررویی به زمین افتاده و دقایق فراوانی از وقت بازی را تلف می کردند.


ملی پوشان فوتبال ایران، روز گذشته در اولین دیدار خود در مسابقات جام ملت های آسیا موفق شدند تیم ملی یمن را با 5 گل در هم بشکنند.

دیدگاه‌ها